Gemeente Waterland
16 oktober 2008
Arriva Waterland zoekt reizigers met reiservaring
Reiservaringen gebundeld tijdens bijeenkomst
Arriva hoort graag van de reizigers in Waterland wat hun wensen en
ideeën ten opzichte van het openbaar vervoer zijn. Arriva verzorgt
daarom woensdag 22 oktober voor reizigers uit Waterland op het
regiokantoor van Arriva in Purmerend (Nieuwe Gouw 8) van 19.00 tot
21.30 uur een bijzonder klantenpanel.
Het panel is een ideale gelegenheid voor reizigers om hun
reiservaringen met Arriva te delen. Arriva bundelt deze ervaringen en
heeft als doel een nog beter inzicht te krijgen in de ideeën en wensen
van reizigers met betrekking tot het openbaar vervoer. Daarnaast
kunnen de ervaringen een waardevolle bijdrage leveren aan het verder
verbeteren van de dienstverlening.
Tips én tops
De reiziger wordt gevraagd om zowel een verbeterpunt (tip) als een
positief punt (top) aan te geven over het openbaar vervoer van Arriva
Waterland, dat uiteraard ondersteund mag worden met een foto. Het
programma bestaat uit twee delen. In het eerste deel worden de 'tips
en tops' besproken. Vervolgens worden er twee tips gekozen en die
worden gezamenlijk met de bus bezocht om ter plaatse de situatie te
bekijken en te bespreken.
De avond duurt een half uur langer dan normaal en dat heeft met het
bijzondere programma te maken. Uiteraard zorgt Arriva voor een hapje
en drankje en na afloop ontvangen de panelleden een leuke attentie.
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor het klantenpanel door een
e-mail te sturen naar waterland@remove-this.arriva.nl of door te
bellen naar het regiokantoor 0299 - 41 80 40.
Arriva vraagt om het volgende bij de aanmelding aan te geven:
* adresgegevens
* e-mailadres
* leeftijd
* hoe vaak met Arriva wordt gereisd
Omdat Arriva vooraf niet kan inschatten hoeveel reizigers zich
aanmelden, betekent een aanmelding niet automatisch deelname.
Geïnteresseerden worden door Arriva op de hoogte gehouden.
---