VoiceCon(R) Amsterdam van TechWeb presenteert centraal thema
11/09/2008 00:50
PR Newswire
SAN FRANCISCO, September 10 /PRNewswire/ --
- Marktmomentum groeit voor Europese lancering van VoiceCon, met Cisco,
IBM, Microsoft, KPN, Siemens en Koninklijke Shell als hoofddeelnemers
VoiceCon Amsterdam(R), geproduceerd door TechWeb, heeft vandaag haar
centrale thema en lijst van exposanten bekendgemaakt, illustratief voor de
enthousiaste ontvangst door de markt van de Europese lancering van het merk
VoiceCon. VoiceCon Amsterdam wordt gehouden van 14 tot 16 oktober in de
Amsterdamse RAI. Voor registratie en details betreffende de conferentie kunt
u terecht op http://www.voicecon.eu.
Tot de belangrijkste sprekers behoren: Joe Burton, vicevoorzitter en
technisch directeur van Unified Communications bij Cisco; David Farrell,
vicevoorzitter van IBM Software Europe; Eric Swift, senior directeur bij
Microsoft; John van Vianen, senior voorzitter bij ICT Services, KPN; Johan
Krebbers, groeps-ICT-architect van Koninklijke Shell; Gerhard Otterbach, lid
van de raad van bestuur van Siemens Enterprise Communications.
VoiceCon Amsterdam is opgezet om leidinggevenden in het bedrijfsleven te
helpen bij het beantwoorden van twee fundamentele vragen: Hoe kies en bouw ik
het platform voor IP-telefonie en bedrijfscommunicatie dat past bij mijn
onderneming? En hoe kan ik dat platform gebruiken voor het samenbrengen van
alle communicatie en andere toepassingen in opkomst? In aanvulling op de
hoofdpresentaties biedt VoiceCon Amsterdam een volledig aanbod aan
studiebijeenkomsten en vergadersessies waaraan door de grootste denkers en
marktleiders op het gebied van de Europese bedrijfscommunicatie wordt
meegewerkt, waaronder analisten, consulenten, verkopers en netwerkoperators.
Zoals gebruikelijk bij VoiceCon zullen tijdens de gehele conferentie
leidinggevenden uit het bedrijfsleven op het podium aanwezig zijn om te
spreken over hun vorderingen bij de migratie naar IP-telefonie, Unified
Communications en Converged Networks. Ze zullen spreken over de factoren die
een doorslaggevende rol hebben gespeeld bij hun migratiekeuzes en de lessen
die ze hieruit getrokken hebben -- op technisch, financieel en
organisatorisch gebied.
"Dit is een uniek tijdperk in bedrijfsnetwerken," aldus Fred Knight,
general manager van VoiceCon. "Er leidt niet langer één migratiepad naar
IP-telefonie, Unified Communications en Converged Networks. VoiceCon
Amsterdam kijkt naar nieuwe geavanceerde technologieën en diensten,
analyseert de invloed ervan op bedrijfscommunicatie, en vraagt toonaangevende
leveranciers -- en klanten - te spreken over hun nieuwste strategieën. Op dit
kritieke moment in de ontwikkelingen naar een nieuw systeem voor
bedrijfscommunicatie, geeft VoiceCon Amsterdam het bedrijfsleven een goede
indicatie van hoe ver we nu zijn -- en wat we nog kunnen verwachten."
"Het doet me tevens deugd te kunnen aankondigen dat in het Demo Pavilion
van VoiceCon Amsterdam vele toonaangevende bedrijven op het gebied van
bedrijfscommunicatie aanwezig zullen zijn," vervolgt Knight. "Het Demo
Pavilion biedt een unieke gelegenheid aan ondernemingen om de allernieuwste
communicatieproducten en diensten te aanschouwen, en kennis te maken met de
belangrijkste leveranciers van apparatuur, software en diensten waaruit de
systemen zijn opgebouwd."
Tot de Diamond Sponsors van VoiceCon Amsterdam behoren KPN, Siemens,
Psytechnics en IBM. Tot de Platinum, Silver en Gold Sponsors behoren
Microsoft, Mitel, Prognosis, Eaton, LG Nortel, Motorola, NetIQ, Polycom en
Qunitum.
Over VoiceCon(R)
VoiceCon(R)is de toonaangevende conferentie en expositie voor
IP-telefonie, Converged Networks en Unified Communications voor bedrijven in
Noord-Amerika en is nu in haar 18e jaar. VoiceCon(R) brengt de
verantwoordelijken in het bedrijfsleven en leveranciers, analisten en
consulenten uit de industrie bij elkaar om zich te richten op de kwesties die
een centrale rol spelen bij bedrijfsnetwerken en -communicatie. Nu het belang
van IP-telefonie en convergentie steeds zwaarder gaan wegen, is VoiceCon
uitgebreid tot twee jaarlijkse beurzen: VoiceCon San Francisco, dit jaar weer
in het Moscone North Convention Center in San Francisco, van 10 tot 13
november 2008 en VoiceCon Orlando, gepland van 30 maart tot 2 april 2009 in
het Gaylord Palms Hotel. VoiceCon Orlando werd ondanks genoemd op de lijst
'Fastest' 50 van Tradeshow Week, een voorname prijs voor de snelst groeiende
handelsbeurzen. Het evenement kreeg deze onderscheiding voor de groei van de
beurs tussen 2004 en 2006. VoiceCon heeft onlangs een nieuwe website geopend
-- No Jitter, (http://www.nojitter.com/) met dagelijkse blogs and analyses op
het gebied van IP-telefonie, Unified Communications en Converged Networks
voor bedrijven. VoiceCon dient de zakelijke communicatiegemeenschap daarnaast
met twee wekelijkse nieuwsbrieven via e-mail: VoiceCon eNews
( http://www.voicecon.com/enews) en VoiceCon UC eWeekly
( http://www.voicecon.com/unified-communications/) en de VoiceCon
Webinar-serie. Voor meer informatie, zie http://www.voicecon.com/.
Over TechWeb
TechWeb, wereldwijde leider op het gebied van bedrijfstechnologiemedia,
is een innovatief bedrijf dat is gericht op het vervullen van de behoeften
van verantwoordelijken op het gebied van technologie en handelaren
wereldwijd. TechWeb produceert de meest gerespecteerde en gebruikte
mediamerken op de bedrijfstechnologiemarkt. Op dit moment nemen meer dan
13,3* miljoen professionals op het gebied van bedrijfstechnologie actief deel
aan onze community's die zij opgebouwd rond onze mondiale face-to-face
evenementen Interop, Web 2.0, Black Hat en VoiceCon; online informatiebronnen
, zoals het TechWeb Network, Light Reading, Intelligent Enterprise,
InformationWeek.com, bMighty.com en The Financial Technology Network; en de
toonaangevende, bekroonde periodieken InformationWeek, TechNet Magazine, MSDN
Magazine en Wall Street & Technology Magazine. TechWeb biedt daarnaast de
nieuwste end-to-end-diensten op het gebied van prestatiemarketing,
geïntegreerde media, onderzoek en analyse. TechWeb is een divisie van United
Business Media, een internationale leverancier van nieuwsdistributie en
gespecialiseerde informatiediensten met een marktkapitaal van meer dan US$
2,5 miljard.
*13,3 miljoen zakelijke verantwoordelijken: gebaseerd op het aantal
maandelijkse verbindingen
Over United Business Media Limited
United Business Media Limited is een toonaangevend internationaal
bedrijfsmediabedrijf. We informeren markten en brengen kopers en verkopers
bij elkaar tijdens evenementen, online, op papier en met de informatie die ze
nodig hebben om met succes zaken te doen. We richten ons op professionele en
commerciële gemeenschappen, van dokters tot game-ontwikkelaars, van
journalisten tot juweliers, van boeren tot apothekers, waar ook ter wereld.
Onze 6500 medewerkers in meer dan 30 landen zijn georganiseerd in
specialistische teams die deze gemeenschappen van dienst zijn en hen helpen
bij het zakendoen en effectiever en efficiënter te werken.
Zie http://www.unitedbusinessmedia.com voor meer informatie.
Website: http://www.cmp.co
Natalia Wodecki, PR Manager van TechWeb, +1-415-947-6762, nwodecki@techweb.com
-