14-10-2008
AD Autobedrijven kiezen voor BOVAG Pechhulp
AD Autobedrijven kiezen voor BOVAG Pechhulp. Deze formule voor
zelfstandige autobedrijven breidt daarmee zijn dienstverlening uit en
profiteren van de marketinginspanningen van BOVAG.
Door de BOVAG Pechhulp aan te bieden via AD Autobedrijf koppelen we
twee sterke merknamen. Dat is een aantrekkelijke combinatie voor de
klant, zegt formulemanager Nico Treur van AutoDistribution Nederland
(AD).
Veel AD Autobedrijven deden al ervaring op met de Mobiliteitsgarantie
van BOVAG. Dat paste al mooi in ons streven om internationale,
professionele service te bieden, aldus Treur. Nu hebben we besloten om
BOVAG Pechhulp via alle vestigingen aan te bieden bij de Altijd
Oké-onderhoudsbeurten. Onze bedrijven profiteren van de stevige
mediacampagne voor BOVAG Pechhulp.
Het doet ons plezier dat ook ketens voortvarend aan de slag gaan met
BOVAG Pechhulp, zegt algemeen directeur Koos Burgman van BOVAG. Daar
hebben de ondernemers en hun klanten plezier van. Voor autobedrijven
is het een prachtig middel om klanten aan zich te binden en hun
toegevoegde waarde te onderstrepen. Omdat hun autos beter onderhouden
zijn, is hun kans op pech belangrijk kleiner. Met BOVAG Pechhulp geven
we dat voordeel door aan de klant.
BOVAG Pechhulp biedt autobedrijven de mogelijkheid om hun
dienstverlening aan klanten uit te breiden. Zo kunnen ze hun klanten
niet alleen 24 uur per dag en zeven dagen per week, maar ook buiten
hun eigen werkgebied van dienst zijn. Bij pech buiten de eigen regio
wordt teruggevallen op het netwerk van 6.000 BOVAG-autobedrijven. Ook
in buitenland wordt via Mondial Assistance passende service
georganiseerd, waar nodig inclusief vervangend vervoer of
hotelovernachting.
Bron: Persbericht BOVAG
Datum: 14-10-2008
BOVAG