Kredietcrisis brengt stropdas terug in het bedrijfsleven
BILTHOVEN, 20081013 -- Een neutraal gekleurde stropdas in combinatie met een donkerblauw kostuum lijkt het middel om in lastige situaties vertrouwen en respect te verkrijgen. Nieuwslezers, Politici en het bedrijfsleven zijn de eerste groepen die hun kleding aanpassen. Juist in deze tijden zal het in verval geraakte gebruik van de stropdas een comeback maken.
Nu de kredietcrisis op zijn hoogtepunt is dienen personen in het bedrijfsleven met veel klantcontact vertrouwen uit te stralen. Wouter Bos, normaal zonder das. Maakt nu bewust gebruik van de meest eenvoudige wijze om vertrouwen uit te stralen en draagt neutrale dassen in de media.
Kor de Boer Directeur van SalesProfs merkt duidelijk het verschil tussen een goede en slechte economie.
Wanneer het economisch goed gaat in Nederland is er geen das te bekennen en kleedt het merendeel van de commerciële arbeidsmarkt zich zeer casual. Nu in een voor de financiële sector mindere tijd zien wij behalve het aantal sollicitanten ook zeer duidelijk de zakelijke kledingstijl toenemen.
http://www.salesprofs.nl
Ingezonden persbericht