Gratis ontbijtpresentatie over koopgedrag en koopbeleving in het Kunsthuis te Leiden
Voor ondernemers en managers die meer willen weten over koopgedrag en koopbeleving in de B2B en B2C
LEIDEN, 20080930 -- Speciaal voor managers en ondernemers die willen weten wat de huidige trends en ontwikkelingen zijn in het koopgedrag en koopbeleving van mensen, organiseert Indeboks, marketingcommunicatie adviesbureau, op 8 oktober in het Kunsthuis te Leiden een boeiende presentatie.
Indeboks organiseert voor ondernemers en managers een ontbijtpresentatie met als onderwerp: De Beleveniseconomie. De Beleveniseconomie is de term voor de huidige (westerse economie) waar niet zozeer het product of dienst centraal staat maar met een aan het product of dienst geassocieerde beleving. Waarom is iemand bereid om bij het ene bedrijf meer te betalen voor een dienst of product dan bij een ander bedrijf? De reden hiervoor is de beleving van klanten en prospects die zij bij het ene bedrijf beter ervaren dan bij het andere.
Ondernemers en managers die willen weten welke veranderingen zij kunnen verwachten in het koopgedrag van mensen, Inschrijven kan via: www.indeboks.nl/de_proeverij.html of per e-mail naar ernst@indeboks.nl