Ingezonden persbericht


Persbericht

Breukelen / woensdag 8 oktober

Reeleezee biedt financieel nieuws van Kluwer via online portal module voor accountantskantoren

Accountantskantoren die gebruik maken van Reeleezee Accountancy Portal kunnen hun klanten en medewerkers vanaf heden financiële en fiscale nieuwsberichten op maat aanbieden. Kluwer is de eerste nieuwsleverancier waarvan berichten worden verstuurd naar de klanten van accountantskantoren die met Reeleezee Portal werken. Daarmee komt Reeleezee tegemoet aan de vraag van accountantskantoren om via hun digitale klantloket cliënten te kunnen bedienen met redactionele berichten van derden. Administratie- en accountantskantoren gebruiken Reeleezee Accountancy Portal nu al voor een groot aantal online diensten, zoals aangiftebeheer op basis van de digitale klanthandtekening, een gedeeld digitaal dossier met de klant en veilig digitaal berichtenverkeer tussen medewerkers en hun cliënten.

Volgens Wilko Stronks, directeur van Reeleezee, past de samenwerking met externe nieuwsleveranciers uitstekend in de strategie om de online dienstverlening van Reeleezee breder te maken door samenwerking met kwalitatief hoogwaardige partners. Wij introduceerden eerder dit jaar al nieuwe producten op basis van samenwerking met Bizner (RABO) en TNT Post. Kluwer is een goed voorbeeld van een toonaangevende leverancier van financiële en fiscale informatie. Door deze samenwerking hebben alle bestaande Reeleezee Portal gebruikers nu de mogelijkheid om deze nieuwsvoorziening te integreren in hun dienstverlening naar cliënten.

Het beschikbare nieuwsaanbod hangt af van het aanbod van de externe aanbieders. In het geval van Kluwer is een dagelijkse hoeveelheid nieuwsberichten beschikbaar. Het nieuwsaanbod bestaat nu uit breed MKB-georienteerd nieuws. Deze berichten zijn gerubriceerd op thema en onderwerp. Daardoor zal het voor kantoren ook mogelijk worden om op basis van persoonlijke klantprofielen de nieuwsvoorziening zeer specifiek te maken.

Wilko Stronks: Nog belangrijker is de mogelijkheid voor klanten om direct op een nieuwsitem te kunnen reageren. Wanneer een cliënt een bericht ziet over een bepaald onderwerp, moet het mogelijk zijn om met een eenvoudige muisklik contact te zoeken met een medewerker van een accountantskantoor. Op die manier wordt het klantcontact door deze berichten verder geïntensiveerd.

De online nieuwsvoorziening is net als Accountancy Portal zelf gebaseerd op een maandelijks abonnementsbedrag. Daardoor is het ook voor kleinere kantoren opeens een haalbare kaart om zonder eigen investeringen een geavanceerd digitaal loket aan cliënten te kunnen bieden.

Over Reeleezee

Reeleezee levert aan meer dan 10.000 ondernemingen financiële toepassingen zoals boekhouden, facturering en urenregistratie als een dienst via Internet voor een vast bedrag per maand. Reeleezee maakt toepassingen voor ondernemers en voor administratie- en accountantskantoren.

Voor meer informatie Reeleezee

Jan Jacobs of Wilko Stronks

Directie Reeleezee

T +31 (0)346-258080

M +31 (0)6 -51-593030

jjacobs@reeleezee.nl

wstronks@reeleezee.nl