Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Met je muts in de sneeuw

Husk Studentenreizen introduceert nieuwe campagne met eigen' tone of voice'

Er zijn genoeg reisorganisaties bij wie je voor niet al teveel geld een wintersport kunt boeken. Maar als jij als student voor de aantrekkelijkste prijs op wintersport wil met een organisatie die precies weet wat jij zoekt, boek je online via www.husk.nl . Zeker nu je er een coole America Today muts bij kado krijgt. Voor nop! Ga naar www.metjemutsindesneeuw.nl en check daar hoe jij de ultieme wintersportvakantie met je vrienden kunt regelen

Metjemutsindesneeuw.nl

De uitingen van de nieuwe HUSK campagne op Boomerang kaarten, radio, in de kroeg en natuurlijk online karakteriseren de eigenschappen van HUSK als dé studentenreisorganisator van zomer- en winterreizen. Uiteraard goed en goedkoop, maar ook een merk dat midden in haar doelgroep, studenten, staat. De uitdrukking 'met je muts in de sneeuw' is dan ook voor sommige wellicht multi-interpretabel, aldus Toon Kessen, marketing manager bij Husk Studentenreizen

Husk Studentenreizen

Husk Studentenreizen (Husk) is een online reisorganisatie die goedkope winter- en zomerreizen aanbiedt aan studenten. Husk heeft een laagste prijs garantie naar topbestemmingen in de Franse en Oostenrijkse Alpen, maar ook in de zomer brengen zij studenten naar zonnige topbestemmingen. Husk richt zich met name op studenten die studeren aan een HBO of Universitaire instelling in de leeftijd van 16 tot 30 jaar. Los van het organiseren van kwalitatieve winter- en zomervakanties in het buitenland leveren zij ook graag een ondersteunende rol in het Nederlandse studentenleven. Husk sponsort dan ook verschillende studentenverenigingen en studenten evenementen.

Husk is onderdeel van de Sundio Group



Ingezonden persbericht