Dutch Design Experience
RAAMSDONK, 20080910 -- Op dinsdag 7 oktober 2008 komen de werelden van design, advies, mode en eten bij elkaar tijdens de eerste Dutch Design Experience in de Lambertuskerk te Raamsdonk.
Dutch Design Experience is hét vernieuwende hoogstaande event voor een ieder die in vormgeving in de breedste zin van het woord geïnteresseerd is. Door de doordachte koppeling tussen interessegebieden en creatieve ondernemers spreekt dit unieke event een zeer breed en gemêleerd publiek aan.
Geprikkelde zintuigen
Om 11.00 uur zal het event spectaculair worden geopend. In de ongekende ambiance van de Lambertuskerk prikkelt Dutch Design Experience vervolgens de zintuigen van alle genodigden. Het zien, proeven, voelen, ruiken en horen van `nieuwe' producten zal een even verrassende als unieke ervaring opleveren. Er zullen tijdens het event diverse muzikale optredens verzorgd worden, onder andere door Petra Berger, een unieke zangeres van internationale allure.
Iedereen gelijk
Tijdens dit B2B-event kunnen eigenaren van bedrijven die trots zijn op hun product of dienst contacten leggen met genodigden en geïnteresseerden de essentiële "klik" met hen als persoon, hun bedrijf en hun product geven. "Met dit event wil ik in Nederland de wereld van design groot & vernieuwend op de kaart zetten", aldus Karine Lintvelt, initiatiefneemster van Dutch Design Experience. "Ook de kleine creatieve ondernemers krijgen op dit event de kans hun grote kwaliteiten te laten zien. Door de gratis expositieruimte is iedereen gelijk op deze dag."
Persoonlijke touch
De persoonlijke touch staat op nummer één tijdens de Dutch Design Experience. Daarom is bewust gekozen voor een formule waarbij dit event uitsluitend voor genodigden is. Zo zijn zakenrelaties van de diverse exposanten uitgenodigd, maar ook minister-president J.P. Balkenende, minister mevrouw J. Cramer, de heer E. Brinkman, Joop van den Ende, burgemeesters, projectontwikkelaars en directieleden. Een zeer gemêleerd publiek dus waarbij zowel de bezoekers als de exposanten van Dutch Design Experience bij thuiskomst een prettige ervaring rijker zullen zijn. Maar bovenal zullen zij iets geleerd hebben: dat het uiteindelijk om het product en de "persoonlijke touch" gaat en niet om de (grote)bedrijfsnaam achter het product.
Aan de Dutch Design Experience is Stichting Heartbeat met haar project HeartVilla gekoppeld als het goede doel. Karine Lintvelt, ambassadrice van Stichting Heartbeat, draagt zorg voor het in- en exterieurontwerp van de HeartVilla's waar Stichting Heartbeat aan bouwt.
Dutch Design Experience 2008 wordt georganiseerd door Karine Lintvelt, eigenaresse en het creatieve brein van DE GROTE VORMGEVERS en haar team uit Zutphen.
Ingezonden persbericht