White Directory en Spotzer lanceren Ready-To-Air video's
06/10/2008 08:07
PR Newswire
BUFFALO, New York, October 6 /PRNewswire/ --
- Plaatselijke verkopers krijgen eenvoudige en betaalbare kwaliteitsfilms
White Directory Publishers, een divisie van Hearst Holdings, Inc., en
Spotzer Media Group, een pionier op het gebied van ready-to-air advertentie
oplossingen voor kleine ondernemingen, heeft vandaag een baanbrekende
samenwerking aangekondigd, ontworpen om plaatselijke implementatie van
video-advertentie te versnellen.
Vanaf vandaag is een uitgebreide online bibliotheek beschikbaar van hoge
kwaliteits video's voor verkopers in honderden verschillende
ondernemingsbranches. Ze zijn beschikbaar voor adverterende klanten van White
Directory, één van de grootste onafhankelijke uitgeverijen van gedrukte en
online gouden gidsen in de Verenigde Staten. Via White Directory
verkoopvertegenwoordigers kunnen adverteerders een video selecteren die
vervolgens op maat gemaakt wordt naar hun eigen unieke verkoopstrategie
middels een aangepaste opname van een commentaarstem en het toevoegen van
grafische afbeelingen en aftiteling. Logo's en zelfs foto's van de producten
van de klant, net als personen en bedrijfsterreinen kunnen ook aan de video's
worden toegevoegd.
Voor een fractie van de kosten van een traditioneel geproduceerde video,
krijgen klanten een professionele, 30 seconden durende reclamespot ontworpen
om op nieuwe en bestaande klanten een blijvende indruk achter te laten en om
te informeren. De adverteerders krijgen voor de ready-to-air video's en alle
basiselementen ook de exclusieve rechten binnen hun eigen
verspreidingsgebied.
En, in tegenstelling tot videocontracten die doorgaans door andere gouden
gids uitgeverijen worden verkocht, legt White Directory geen beperkingen op
aan de distributie van de video in haar eigen websitelijst. Sterker nog, deze
video's zullen voor zoekmachines geoptimaliseerd worden en op YouTube, Yahoo
en de andere grote videosites op internet worden geplaatst. De video's zullen
ook verschijnen op online eigendommen van de Hearst uitgaven. Adverteerders
kunnen ook hun video op hun eigen website plaatsen, zonder bijkomende kosten.
"Met de toename in breedbandverbindingen en het groeiende besef dat met
een video de kansen dat een koper een verkoper via zoekmachines vindt, groter
wordt, stijgt ook de vraag van adverteerders naar promotionele video's", zegt
CEO van White Directory, Jeff Folckemer. "Maar voor het overgrote deel van
lokale ondernemingen is de traditionele aanpak van video's veel te kostbaar
en wat betreft kwaliteit, te inconsistent. Spotzer's ready-to-air alternatief
is veel eenvoudiger en voordeliger, en stelt zelfs de kleinste ondernemingen
in staat de kracht van video optimaal te benutten."
"Wij zijn blij dat we met White Directory Publishers samenwerken", voegt
Spotzer oprichter en CEO Andrew D. Klein toe. "Deze samensmelting van onze
creatieve en technische vermogens met hun respectievelijke adverteerdersbasis
en verkoopmachine, vertegenwoordigt een ommekeer in de evolutie van
plaatselijke video advertentie. Verkopers hoeven niet langer te kiezen tussen
traditionele producties die zij zich niet kunnen veroorloven, en
amateuristische werken die vaak alleen maar slechte resultaten opleveren."
Over White Directory Publishers
White Directory is één van de grootste, onafhankelijke uitgeverijen op
het gebied van gedrukte en online gouden gidsen, gevestigd in de Verenigde
Staten. Het vormt de industrie al sinds 1968. White Directory geeft al 40
jaar lang de onderscheiden en nationaal welbekende Talking Phone Book uit, en
blijft kopers en verkopers met elkaar in contact brengen via haar multi-media
suite van gedrukte en digitale producten. Het bedrijf heeft bijna 80 gedrukte
gidsen in 11 staten en biedt internet gouden gidsen, SEM, video en direct
marketing oplossingen voor haar adverteerders. Gekocht door de Hearst
Corporation in 2004, publiceert White Directory ook 12 boeken onder het
Area-Wide merk in Texas.
Voor meer informatie, ga naar: http://www.talkingphonebook.com.
Over Spotzer Media Group
Spotzer Media Group is het eerste wereldwijde advertentie-agentschap dat
zich toelegt op het betaalbaar produceren van hoge kwaliteitsvideo's, met
snelheid en doelgroepgerichtheid als belangrijkste speerpunten. Het bedrijf
biedt zogeheten long tail adverteerders een breed spectrum aan innovatieve
TV- en internetvideo diensten via samenwerking met mediabedrijven, gidsen en
lokale naslaguitgeverijen en media-agentschappen. Het levert ook creatieve
oplossingen net als mediaplanning en koopdiensten rechtstreeks aan lokale,
regionale en nationale adverteerders. Spotzer zit in Amsterdam en heeft
vestigingen in New York en San Francisco.
Aandeelhouders zijn onder meer Sierra Ventures, Cyrte Investments en
European Directories. Lees meer op http://www.spotzer.com.
Contactinformatie: Greg S. Garrick, White Directory Publishers, ggarrick@talkingphonebook.com, +1-716-875-9100, toestel 80156. Sonja Kosman, Spotzer Media Group, Skosman@spotzer.com, +1-917-455-9450.
-