Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)
Persbericht: Nieuw Oogstweken van De Groenteman starten 6 oktober
Datum: 18/09/2008
Van 6 t/m 18 oktober vinden de Nieuwe Oogstweken plaats in het kader
van de promotiecampagne âJe koopt ât lekkerst bij De Groentemanâ.
Tijdens de Nieuwe Oogstweken van De Groenteman wordt de nieuwe oogst
appels en peren gepromoot en maken klanten van groentemannen kans op
een fantastische reis naar New York, the Big Apple. Radiospots op Sky
Radio, Q-Music, Radio 2, Radio 10 Gold en commerciële regionale
zenders brengen de actieweken onder de aandacht van consumenten.
In de radiospots roept comédienne Loes Luca consumenten op een
actiekaart op te halen bij de groenteman in de winkel of op de markt
en mee te doen met de prijsvraag. Klanten die dat doen maken kans op
een reis met Red Prince naar New York of een van de vijf overheerlijke
fruitpakketten. Een themapagina in huis-aan-huisbladen en een
advertentie in tijdschriften brengen de Nieuwe Oogstweken nog eens
extra onder de aandacht van consumenten. De website
www.degroenteman.nl ondersteunt de campagne.
Mooie posters voor in de winkel en op de markt
Groentemannen die eerder dit jaar ook al meededen met de Verrukkelijke
Aspergeweken en de Sappige Zomerfruitweken hebben inmiddels speciale
posters en actiekaarten voor de Nieuwe Oogstweken ontvangen.
AGF-detaillisten kunnen extra posters en actiekaarten bestellen via de
infodesk van het HBD, telefoon (070) 338 56 66 (zolang de voorraad
strekt).
Samenwerking
Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (Commissie AGF-Detailhandel)
organiseert de Nieuwe Oogstweken van De Groenteman in samenwerking met
de Koninklijke FruitmastersGroep.