Ingezonden persbericht



Vier Trinicomklanten in Twinkle top 10

Wilp, 03 oktober 2008 - Op dinsdag 30 september werd de eerste editie van de Twinkle100 uitgegeven. In de Twinkle100 wordt de top van de Nederlandse online retailers genoemd. Hierin is informatie te vinden over aantallen bezoekers van de webshops, betalingsmogelijkheden- en services, met welke leveranciers wordt gewerkt en wat eigenlijk de omzet van de webshop is. Trinicom is opvallend sterk vertegenwoordigd via een viertal klanten in de top 10; TUI, Sundio, Airtrade en Albert.nl, goed voor zo'n 1013 miljoen omzet.

De Twinkle100 omvat een gevarieerd assortiment online retailers; van start- ups tot pure players en retailers bekend uit de winkelstraat. Het zijn niet alleen leveranciers van producten, maar ook aanbieders van diensten in de reisbranche en de financiële dienstverlening. De webshops uit de top halen samen zo'n 3,9 miljard euro omzet binnen in Nederland. (Bron: http://www.marketingfacts.nl, http://www.marketingtribune.nl )

"We zijn blij verrast door de vermelding van een aantal van onze klanten in de Twinkle100", reageert Wilco Rietberg, CEO van Trinicom. "Met maar liefst vier klanten in de Top10 kun je als leverancier van ondersteunende systemen de conclusie trekken dat je het klantcontactproces van een organisatie op de juiste wijze ondersteunt."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: marleen@influx-pr.com