Nieuw najaarsevenement voor media: PRESS zone '08
~ nieuwste najaarsproducten en -diensten op exclusieve persbeurs ~
Leiden/Wageningen, 20 augustus 2008 - Vanaf vrijdag 3 oktober is Nederland een nieuwe vakbeurs rijker, speciaal voor vertegenwoordigers van de media
Eén loket...
PRESS zone '08 beoogt gedurende een dag de pers volledig up to date te brengen over de laatste ontwikkelingen op het gebied van gadgets, technologie, IT-toepassingen en -diensten. Veel fabrikanten kondigen hun noviteiten in het najaar aan, voor journalisten is dit dus een uitgelezen kans een eerste blik te werpen op de allernieuwste navigatiesystemen, digitale camera's, smartphones, notebooks, games en andere IT-producten.
Voordeel voor de journalist is dat er minder individuele, tijdrovende persconferenties meer hoeven te worden bezocht; redactionele informatie kan snel en simpel worden verkregen in deze one-stop-shop. Voor exposanten is het een kans doeltreffend met pers -werkzaam bij een groot aantal bladen- in contact te treden.
Deelnemers
Exposanten die aan PRESS zone '08 deelnemen zijn A-merken uit de technologie- en consumentenelektronica-industrie. Op dit moment hebben Battrex, GN Netcom, Jabra, Mio Technology, Kodak, Packard Bell en NOW-Mobile/Palm hun medewerking toegezegd.
Locatie
De prachtig gerenoveerde voormalige drukkerij en lettergieterij Koninklijke Joh. Enschedé in het hartje Haarlem is gekozen als locatie. Vandaag de dag is hier horeca-etablissement
Bezoekersinformatie
Press Zone '08 is gratis te bezoeken en opent zijn deuren vanaf 11.00 uur. Geïnteresseerden kunnen binnenlopen tot 18.00 uur. Pers die rond het middaguur komt is welkom voor de lunch. Aan het einde van de middag is er een informele borrel.
Press Zone '08 is een initiatief van PR-bureaus Pride PR uit Leiden en Whizpr uit Wageningen.
Ingezonden persbericht