Finalisten Zibb Business Challenge 2008 bekend

29/09/2008 16:38

Reed Business

Tijdens de voorselectieronde van de Zibb Business Challenge 2008 heeft de jury uit ruim negentig inzendingen acht winnaars geselecteerd. Op vrijdag 3 oktober vormen de acht winnende ondernemers teams om samen de strijd aan te gaan in de Battle of the Brains. De Zibb Business Challenge gaat dan écht van start!

Finalisten Zibb Business Challenge

Ruim negentig ambitieuze ondernemers schreven zich in voor de Zibb Business Challenge 2008 in de hoop bij de acht finalisten te horen. De jury, die bestaat uit Arjan Kors, hoofdredacteur zibb.nl, bizz.nl en bizz magazine, Jacques Giesbertz van BuzzyChain en Joris Rovers van Elsevier Opleidingen, heeft de winnaars bekend gemaakt. De acht finalisten zijn: Ines van der Born (inesgloves.com), Dion Fokkema (foodz.nl), Sharif Khalladi (winkelnaarwebwinkel.nl), Alon Ben Joseph (acejewelers.com), Justus Verkerk (fcce.nl), Marijke Klein (delikaas.nl), Ralf van Kempen (dirtyratgames.nl) en Jennifer Ebecilio (select-us.nl). Op vrijdag 3 oktober vormen deze ondernemers teams van twee tijdens een kook-event in Utrecht.

Eerste Brain Battle: "Use Your Network Brains"

Elke Brain Battle stelt de teams voor een zakelijke uitdaging, waar ze een slimme en creatieve oplossing voor moeten bedenken. De eerste is de T-Mobile Brain Battle: "Use Your Network Brains". T-Mobile is één van de sponsoren van de Zibb Business Challenge en draagt bij aan de eerste Brain Battle. "T-Mobile wil zich graag binden aan een interactieve strijd tussen ondernemers zoals deze. In deze Brain Battle moeten de finalisten hun netwerk mobiliseren. Als aanbieder van communicatie voor de zakelijke markt sluit dit mooi aan bij onze dienst voor de ondernemer" aldus Jelco de Jong, Marketing Manager Business van T-Mobile Zakelijk. Elke sponsor van de Zibb Business Challenge geeft vorm aan een Brain Battle voor de ondernemers.

Battle of the Brains

Tijdens vier verschillende Brain Battles wordt een beroep gedaan op de ondernemerszin, creativiteit en het innovatieve vermogen van de finalisten. Alle sponsoren van de Zibb Business Challenge geven vorm aan één van de Brain Battles voor de ondernemers. De Brain Battles worden door de ondernemers in teams van twee uitgewerkt en aan de jury en de website bezoekers gepresenteerd. Bij elke Brain Battle geeft de onafhankelijke jury haar oordeel over de oplossingen die de ondernemers presenteren voor de zakelijke uitdaging. Het oordeel van de jury telt mee voor vijftig procent van de totale score, de andere vijftig procent wordt bepaald door de bezoekers van www.zibb.nl/businesschallenge, waar de strijd gevolgd kan worden en waar bezoekers hun stem kunnen uitbrengen.

Hoofdprijs

De winnende ondernemer mag een jaar lang rijden in een spiksplinternieuwe Mitsubishi Outlander en krijgt daarbij ook nog eens een 'Business Booster pakket' ter waarde van 55.000 Euro. Het pakket bestaat onder andere uit een nationale radio campagne op BNR Nieuwsradio, een uitgebreid interview op zibb.nl, bizz.nl en in bizz magazine én honderd adviesuren van onsbureau. Finalist Dion Fokkema van Foodz: "Met de hoofdprijs kan ik precies de nationale ambities waarmaken die ik heb met mijn bedrijf".

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.zibb.nl/businesschallenge


Noot voor de redactie:


Noot voor de redactie (