Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Voor publicatie tot 1 oktober 2008
Digitaal willen we allemaal
Amsterdam, 8 september
Tijdschrift voor Marketing en Key Partner 3MO organiseren 'Digitaal willen we allemaal'. Het congres waarbij je wordt bijgepraat op het gebied van interactieve marketingcommunicatie.
Geen marketeer kan natuurlijk nog om het digitale kanaal heen. Maar iedereen ligt er ook wakker van. Welk bureau kies je? Hoe groot is het bereik? Wat moet je nu precies meten? En is internet ook geschikt voor branding? En vooral: hoe overtuig je de rest van de organisatie dat internet een zinvol medium is?
De problemen én oplossingen van interactieve marketingvraagstukken zullen worden besproken door sprekers als Joris van Heukelom (Ilse Media), Lucas Hulsebos (Metrixlab), Mark Woerde (Lemz), Emile van den Berg (Isobar), Jeroen de Bakker (2008, Hyves), Dick Buschman (Achtung!) en Willem van der Schoot (FHV/BBDO).
Ivonne Boumeester (Unilever Benelux), Michel Schaeffer (Bol.com), Herwin van den Berg (Heineken) en Mathijs Hagenaars (Volkswagen) vertellen hoe zij interactieve media op de agenda krijgen én houden.
De key not speaker is Tim Smith. Hij heeft 25 jaar ervaring in marketingstrategie en interactive consumer product design.
'Digitaal willen we allemaal' vindt plaats op 1 oktober in het Museum voor Beeld en Geluid in Hilversum.
Voor meer informatie: www.marketing-online.nl/congres
Einde persbericht
---