Ingezonden persbericht
Clean Magazine
Laatste editie
Na vijf jaar is het zover. Dit is voorlopig de laatste Clean Magazine. Waarom? De doelstellingen van de campagne zijn behaald. De schoonmaakbranche is geen onbekende sector meer en de schoonmaker krijgt nu de waardering die hij verdient. Natuurlijk moet je blijven werken aan het imago van de branche en de schoonmaker. De werkgeversvereniging en de vakbonden hebben besloten dat te doen door nog meer te investeren in vakbekwaamheid en de beloning te verhogen. Om dat te realiseren wenden ze ook de fondsen van de imagocampagne hiervoor aan. Op deze plek willen we laten weten dat wij altijd met veel plezier Clean Magazine voor u hebben geproduceerd. De schoonmaakbranche is een prachtige branche met prachtige mensen. Wij wensen werkgevers en werknemers veel succes!
Veel leesplezier!
Imagocampagne De schoonmaker maakt het mogelijk stopt
Schoongemaakt staat netjes
Bedrijfskledinglijn Mart Visser in de praktijk
Debby doet het!
Murat na lange vakantie weer aan de slag
Simsalaspin!
----------
Agenda
(22-10-2008 tot 23-10-2008)
Vakdagen Schoonmaak
----------
(14-01-2009 tot 16-01-2009)
Vakbeurs Facilitair
----------
(13-05-2009 tot 14-05-2009)
Glazenwassers & Gevelreinigers Vakbeurs
----------
(22-09-2009 tot 25-09-2009)
CMS 2009
----------
Nieuws
"Zeeland heeft schone NS-stations"
----------
Meer salaris voor schoonmakers Center Parcs
----------
NU.nl - Schoonmaak Otapan duurder dan geraamd
----------
Een initiatief van CNV, FNV en OSB