Klanttevredenheidsonderzoek taxiBUS Apeldoorn
De gemeente Apeldoorn start eind september met een klanttevredenheidsonderzoek onder taxiBUSgebruikers, die in het afgelopen half jaar minimaal één keer van de taxiBUS gebruik hebben gemaakt. In het onderzoek komen vragen over de dienstverlening, de houding van de chauffeurs, de duur van de ritten, de kwaliteit van de voertuigen en de informatievoorziening over taxiBUS aan de orde.
Het onderzoek wordt gehouden onder alle taxiBUSreizigers. Dat wil zeggen, zowel de mensen met als zonder taxiBUSpas. De onderzoeksresultaten worden gebruikt om taxiBUS te evalueren en om na te gaan welke verbeteringen mogelijk zijn. Daarnaast worden de uitkomsten vergeleken met het onderzoek dat in 2006 gehouden is.
Bureau Goudappel Coffeng voert dit onderzoek uit, net als bij het vorige klanttevredenheidsonderzoek in 2006. Er worden minimaal 500 enquêtes afgenomen. Het onderzoek is in principe telefonisch, maar mag op verzoek ook schriftelijk. Ook wordt een aantal instellingen bezocht om bij een aantal bewoners, die gebruik maken van de taxiBUS, interviews af te nemen. De resultaten van het onderzoek zijn in het voorjaar van 2009 bekend.
Einde persbericht
| | | | | | | | | | |Pers info | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Telefoon (055) 580 13| | | | |61 | | | | | | | |Auteur |Datum | |Telefax (055) 580 11 | | | | |55 | |C. van der Werf |29-09-08 | | | |Nummer | | | | |131 | | | | | | | | | | | | | |
---- --