Letech voegt dashboards toe aan BIOS CRM
LEUSDEN, 20080929 -- Letech heeft aan haar BIOS relatiebeheertoepassing voor buitendienstmedewerkers in de food, non-food en pharmaceutische sectoren de mogelijkheid van dashboards toegevoegd.
De gebruiker kan zelf in totaal zes dashboards initiëren. Een dashboard geeft een optische weergave van een aantal bedrijfsprocessen. In die dashboards kunnen alle gegevens uit BIOS worden getoond. Met gegevens over bijvoorbeeld verkoop, marketing, planning, omzetverwachting -al dan niet per categorie- , indexen, aantallen afspraken ziet de gebruiker in één oogopslag wat de status is van bepaalde zaken ten opzichte van begroting, doelstellingen, omzet e.d.
Naast de standaard CRM-elementen kan in BIOS ook formule- en assortimentsbeheer, ordermogelijkheden, ruimte voor kenmerken, account management, urenverantwoording, declaraties, klanthistorie, verkoopacties, klantinformatie, productinformatie, marktinformatie, orderadministratie, gespreksnotities, enquêtemogelijkheden, schappenplanmanagement, correspondentie en contracten. De toepassing beschikt eveneens over een routeplanning met een download mogelijkheid naar een TomTom navigatiesysteem. Bezoeken zijn op die manier veel beter te plannen.
Het pakket draait op een laptop, tablet of PDA. Via bijvoorbeeld gsm of Internet is directe communicatie mogelijk, zodat de informatie vervolgens naar de centrale server doorgevoerd, ook op het (hoofd-)kantoor beschikbaar is.
BIOS CRM is voor 90 procent een standaard oplossing met ruimte voor de wensen van de gebruiker, die daardoor niet te maken krijgt met kostbare en veelal onbeheersbare additionele ontwikkelkosten. BIOS CRM kan onafhankelijk gekoppeld worden aan de meest gangbare ERP systemen.
Ingezonden persbericht