Ingezonden persbericht


Tijd:09:13 (GMT+02:00)
Datum:03 Oktober 2008
Organisatie:CRM DEV NV

CRM lanceert nieuwe software voor compleet beheer van verzekeringsportefeuilles

Kuurne, 29 september 2008 Met een nieuwe website en een evenement in ICC Gent lanceert CRM (Computer Resource Management) de nieuwe versie van zijn beheerssoftware voor verzekeringsmakelaars, Insusoft. Nieuwe modules voor elektronisch documentenbeheer en voor de koppeling van klantendossiers aan de telefooncentrale maken het aanbod compleet. Klanten getuigen van een efficiëntieverbetering tot 60%. INSUSOFT GENEREERT TOT 60% EFFICIËNTIEVERBETERING VOOR ONAFHANKELIJKE VERZEKERINGSMAKELAARSNa een hevige concurrentiestrijd binnen de sector van de software voor verzekeringsmakelaars is CRM (Computer Resource Management) een van de enige bedrijven die zich in de markt wisten te handhaven. Met het CRM-verzekeringsprogramma Insusoft kan de onafhankelijke verzekeringsmakelaar zijn complete kantoor elektronisch runnen: klantendossiers beheren, polissen onderschrijven, schades opvolgen, correspondentie met klanten en verzekeringsmaatschappijen beheren, kwitanties en borderellen beheren, en het volledige financiële beheer van zijn kantoor realiseren. De versie 6.0 van Insusoft die 14 en 15 oktober 2008 gelanceerd wordt, is nog performanter en completer dan de vorige versies. Klanten online toegang geven tot hun dossierGedelegeerd bestuurder Roland Maes: Met elke nieuwe versie van Insusoft laten we de onafhankelijke verzekeringsmakelaars toe om hun kantoor nog rendabeler te maken en nog sneller en beter met hun klanten en met de verzekeringsmaatschappijen te communiceren. Vandaag al getuigen klanten van 50 à 60% efficiëntieverbetering in hun proefkantoor door de aanschaf van de laatste versie van Insusoft. Een volgende stap is om de verzekerden via internet rechtstreeks toegang te geven tot bepaalde delen van hun dossier bij hun makelaar, en zelfs toe te laten gepersonaliseerde tarieven op te vragen bij de verzekeringsmaatschappijen. Met Insusoft wordt dat binnen afzienbare tijd mogelijk. Elektronisch documentenbeheerBij een verzekeringsdossier komt heel wat correspondentie kijken. Met de nieuwe module Insudoc wordt de binnenkomende post van het makelaarskantoor dagelijks ingescand en elektronisch verdeeld over de verschillende dossierbeheerders die ze vervolgens, na behandeling, elektronisch archiveren bij het dossier. Bij het navigeren doorheen de klantendossiers worden de bijbehorende documenten automatisch op een tweede computermonitor gevisualiseerd. Dat bespaart de makelaar niet alleen vele kubieke meters aan archiefruimte, maar ook vele uren per dag aan opzoekwerk. Insudoc wordt samen met Insusoft 6.0 gelanceerd op 14 en 15 oktober. Koppeling aan de telefooncentraleOok binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken worden met de nieuwe module Insutel automatisch gelogd en gelinkt aan de Insusoft-beheerssoftware. Vanuit het elektronische klantendossier kan de makelaar met één muisklik een telefoonverbinding met zijn klant tot stand brengen. Omgekeerd verschijnen de gegevens van de klant automatisch op het scherm als hij zelf binnenbelt. Met Insutel kunnen de medewerkers van het verzekeringskantoor ook zien wie van de collega s aanwezig of afwezig is en, dankzij de koppeling aan de elektronische agenda, telefonerende klanten meteen relevante informatie geven over de beschikbaarheid van hun contactpersoon.Insusoft Event in ICC Gent Om de nieuwe softwareversie en de nieuwe modules voor te stellen nodigt CRM alle onafhankelijke verzekeringsmakelaars uit naar een evenement in het ICC Gent op 14 en 15 oktober 2008. Het grote event heeft als thema dagen van de vrijheid , symbolisch voor de vrijheid van de onafhankelijke makelaar en voor de onafhankelijke positie van CRM ten overstaan van de verzekeringsmaatschappijen. Op het programma van 14 en 15 oktober staan o.m. toelichting en demo s van de nieuwe features in Insusoft 6.0 en van de nieuwe modules Insudoc en Insutel, diverse klantengetuigenissen en een optreden van de Vlaamse groep Stash ( Sadness ). Gastspreker is beurskenner Paul D Hoore. CRM organiseert het Insusoft Event in samenwerking met zijn belangrijkste handelspartners. Al meer dan 1.100 verzekeringskantoren hebben hun komst bevestigd. Nieuwe websiteMet de lancering van Insusoft 6.0, Insudoc en Insutel besloot CRM ook zijn website grondig te vernieuwen. Het splitste daarbij de bestaande website op in twee nieuwe sites. www.insusoft.be beschrijft de onderdelen, kenmerken en voordelen van Insusoft en zijn ondersteunende softwaremodules. www.crm.be bevat corporate informatie over het bedrijf en bijkomende uitleg over de activiteiten naast Insusoft, die zich voornamelijk situeren in hardware- en netwerkmanagement.Over CRMCRM (Computer Resource Management) werd opgericht in 1992. In 1996 lanceerde het zijn eerste software voor het beheer van verzekeringsportefeuilles, waarmee het momenteel de op een na grootste speler is op de Belgische markt. In 2003 verdeelde het zijn activiteiten over twee vennootschappen: CRM.Tec als leverancier van hardware-, netwerk- en internetdiensten, en CRM.Dev als ontwikkelaar van Insusoft en aanverwante modules en aanbieder van programmatie op maat. Naast zijn hoofdzetel in Kuurne (Kortrijk) heeft CRM opleidingscentra in Denderwindeke (Ninove) en Boutersem (Leuven). CRM stelt 25 personeelsleden te werk en heeft een jaarlijkse omzet van 5 miljoen euro.ContactRoland MaesGedelegeerd bestuurderT. +32 56 36 14 82F. +32 56 36 14 84G. +32 476 936225E. roland@crm.be CRMBrugsesteenweg 488520 Kuurne+32 56 36 14 89+32 56 36 14 96info@crm.be

Persoonlijke contacten:

Mr. Roland Maes
Telefoon:+32 476 93 62 2
Email:roland@crm.be

URLs


* http://www.insusoft.be
* http://www.crm.be
Copyright (C) Belga News Agency 2008 Link naar persbericht