Stichting Kinderpostzegels Nederland

nieuws

Kinderen in bedrijven

Op maandag 29 en dinsdag 30 september brengt Kinderpostzegels voor het eerst in de geschiedenis de kinderen naar de bedrijven. Uiteenlopende bedrijven, instellingen en organisaties zorgen ervoor dat tijdens de lunch van hun werknemers de kinderen bestellingen kunnen opnemen voor kinderpostzegels en kaarten.

Innovatief
Vanaf nu is er naast de traditionele Kinderpostzegelactie ook de actie 'Breng de kinderen naar de bedrijven'. Wie thuis de kinderen heeft gemist, kan tijdens de lunch op kantoor zijn kinderpostzegels en kaarten bestellen. Kinderpostzegels en advocatenkantoor CMS Derks Star Busmann zijn de bedenkers van deze innovatieve actie. Door de bijzondere samenwerking tussen het bedrijfsleven en Kinderpostzegels kunnen kinderen meer mensen bereiken. Door het groeiende aantal tweeverdieners binnen een gezin staan kinderen steeds vaker voor een dichte deur. Deze mensen zijn wel te bereiken op hun werkplek. Daarnaast krijgen de kinderen die om wat voor reden dan ook niet langs de deuren konden, nu net als hun leeftijdsgenoten ook de kans om kinderpostzegels en kaarten te verkopen.

Maatschappelijk betrokken
De actie 'Breng de kinderen naar de bedrijven' biedt bedrijven de mogelijkheid om op een sympathieke en eenvoudige manier hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen. Bedrijven die meewerken aan de actie zetten voor één dag de deuren open voor de kinderen. Bedrijven die dit jaar meewerken zijn: Siemens cms Derks Star Busmann Advocaten, tnt Post, Unilever, Fortis, Politie Academie, Zwitserleven, Interpolis, Truvo Nederland bv, PricewaterhouseCoopers, Ministerie van Jeugd en Gezin, Koninklijke Marechaussee Schiphol, Koninklijke Marine, Rabobank Leiden, Leiderdorp en Oegstgeest, De Clercq Advocaten, het vsb Fonds en Staal Bankiers Den Haag.