Stichting Kinderpostzegels Nederland
nieuws
Kinderen in bedrijven
Op maandag 29 en dinsdag 30 september brengt Kinderpostzegels voor het
eerst in de geschiedenis de kinderen naar de bedrijven. Uiteenlopende
bedrijven, instellingen en organisaties zorgen ervoor dat tijdens de
lunch van hun werknemers de kinderen bestellingen kunnen opnemen voor
kinderpostzegels en kaarten.
Innovatief
Vanaf nu is er naast de traditionele Kinderpostzegelactie ook de actie
'Breng de kinderen naar de bedrijven'. Wie thuis de kinderen heeft
gemist, kan tijdens de lunch op kantoor zijn kinderpostzegels en
kaarten bestellen. Kinderpostzegels en advocatenkantoor CMS Derks Star
Busmann zijn de bedenkers van deze innovatieve actie. Door de
bijzondere samenwerking tussen het bedrijfsleven en Kinderpostzegels
kunnen kinderen meer mensen bereiken. Door het groeiende aantal
tweeverdieners binnen een gezin staan kinderen steeds vaker voor een
dichte deur. Deze mensen zijn wel te bereiken op hun werkplek.
Daarnaast krijgen de kinderen die om wat voor reden dan ook niet langs
de deuren konden, nu net als hun leeftijdsgenoten ook de kans om
kinderpostzegels en kaarten te verkopen.
Maatschappelijk betrokken
De actie 'Breng de kinderen naar de bedrijven' biedt bedrijven de
mogelijkheid om op een sympathieke en eenvoudige manier hun
maatschappelijke betrokkenheid te tonen. Bedrijven die meewerken aan
de actie zetten voor één dag de deuren open voor de kinderen.
Bedrijven die dit jaar meewerken zijn: Siemens cms Derks Star Busmann
Advocaten, tnt Post, Unilever, Fortis, Politie Academie, Zwitserleven,
Interpolis, Truvo Nederland bv, PricewaterhouseCoopers, Ministerie van
Jeugd en Gezin, Koninklijke Marechaussee Schiphol, Koninklijke Marine,
Rabobank Leiden, Leiderdorp en Oegstgeest, De Clercq Advocaten, het
vsb Fonds en Staal Bankiers Den Haag.