Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Peter van Buijtene (Univé Zorg) neemt de 1e prijs in ontvangst.
TELE'TRAIN AWARD 2008 'GRENSVERLEGGEND KLANTCONTACT' GEWONNEN DOOR
UNIVÉ ZORG
Amsterdam, 26 september 2008
De jaarlijkse Tele'Train Award 'Grensverleggend Klantcontact' is dit jaar gewonnen door Univé Zorg. De jury, bestaande uit directie en management van Tele'Train, heeft aan de hand van een aantal criteria diverse cases beoordeeld. Univé Zorg heeft het beste resultaat behaald in klanttevredenheid, medewerkertevredenheid en kostenreductie. Peter van Buijtene ontving naast de Tele'Train Award de uitnodiging om met twee personen mee te gaan naar de Verint User Conference in Orlando.
Tijdens de 10e Tele'Train Gebruikersdag op 24 september 2008 in Utrecht werd voor de twee keer de Tele'Train Award uitgereikt. De jury heeft ingezonden cases op een aantal punten beoordeeld. Belangrijke en doorslaggevende punten waren dat men op een efficiënte wijze tevreden medewerkers en klantgroei realiseert, door bereikbaarheid en tijdige afhandeling. Door deze realisatie is het contactcenter in staat om agents in te zetten op werkzaamheden die extra omzet genereren. Belangrijk was dat de gehele organisatie erbij betrokken is. Het onder de loep nemen van interne processen, verantwoordelijkheden en het vergroten van het bewustzijn om te groeien en een stevig fundament te leggen, zijn meegenomen in de beoordeling.
Univé Zorg is de gelukkige winnaar van de Tele'Train Award 2008. Zij hebben het beste resultaat behaald en zijn gegroeid van contact- naar contractingcenter. De award werd overhandigd aan Peter van Buijtene, regiomanager Noordwest bij Customer Contact Center Univé - VGZ - IZA - Trias. "Wij zijn ontzettend blij met de prijs, want dit is een erkenning van een vooraanstaand bedrijf in de contact center markt in Nederland en tevens een beloning voor de medewerkers bij Univé. We hebben laten zien dat binnen contact centers samenwerking één van de belangrijkste sleutels tot succes is", aldus Peter van Buijtene. De tweede prijs werd gewonnen door Unigarant en de gedeelde derde prijs viel in handen van Ziggo en Nuon.
Over Tele'Train BV
Tele'Train, opgericht in 1997, is marktleider in performance management oplossingen voor klantcontact centers en met name gespecialiseerd in het optimaliseren van het één op één klantcontact. Tele'Train onderscheidt zich hierin door een integrale aanpak, waarbij de mens centraal staat. Tele'Train is continu bezig met vernieuwingen.