Time : 17:26:17
Date : 23 September 2008
Sender Name: Chrysler Belgium Luxembourg

Test de Dodge Journey uit tijdens de werkuren en wij zorgen voor een... (uiterst charmante) vervang(st)er

Het automerk Dodge heeft al eerder bewezen dat het nooit verlegen zit om een stunt. Eén blik op de nieuwe modellen volstaat om helemaal in de ban te zijn van de wagens die hun ram trots tentoonspreiden op het radiatorrooster. Je blijft er moeilijk onbewogen bij.

Dat geldt ook voor de originele marketingaanpak die het merk zo typeert. Dodge las eerder al vrouwen de les over de grootte van de velgen op een Nitro, en gaf een Journey weg aan diegenen die een kind verwekken op de achterbank van een Journey. Voor een nieuwe stunt introduceert Dodge een gloednieuw concept: "Test Dodge uit op het werk".

Het principe is eenvoudig: Schrijf u in op de website www.testdodgeatwork.be voor een testrit in de gloednieuwe Dodge Journey en de persoon die u de wagen komt afleveren, neemt even uw plaats in op het werk terwijl u de wagen uittest. En het wordt pas echt interessant wanneer u weet dat u zelf mag kiezen wie u tijdelijk zal vervangen... op basis van een foto. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor Omar, die volgens zijn cv met zijn charme bergen kan verzetten, die al uw lastige telefoons glimlachend beantwoordt en ook naar uw vrouwelijke collega's glimacht.

Maar Dodge zou Dodge niet zijn zonder extra verrassing: tussen de mogelijke vervang(st)ers zit ook Tanja Dexters (Miss België 1998 en fulltime BV), de charmante ambassadrice van het merk. Met een beetje geluk komt zij uw collega's entertainen terwijl u een testrit maakt. Zij zullen ongetwijfeld vallen voor haar charme terwijl u valt voor die van de Dodge Journey.

Deze nieuwe campagne is het startschot voor de lancering van de Dodge Journey op de fleetmarkt. Het bedrijf met het grootst aantal ingeschreven werknemers voor een testrit met de Dodge Journey, krijgt een jaar lang een exemplaar van het model ter beschikking.

Contact: Contact : Marie-Lise Verschelden, tel 02/724.14.41

URL: http://www.testdodgeatwork.be Picture:
Attachments: (None)

Translations:

Testez la Dodge Journey pendant le travail et on vous envoie un(e)remplaçant(e) ... de charme La marque automobile Dodge ne fait pas grand chose comme les autres. Il suffit pour s'en convaincre de jeter un oeil sur les véhicules qui arborent fièrement le bélier sur leur calandre : difficile de rester indifférent.

C'est aussi valable pour l'approche marketing adoptée par la marque. Après avoir fait la leçon aux femmes sur la taille des jantes d'une Nitro, après avoir incité les gens à faire de enfants sur la banquette arrière de leur Journey, Dodge revient avec un nouveau concept : " Test Dodge at Work ".

Le principe est simple : inscrivez-vous sur le site www.testdodgeatwork.be pour un essai avec la toute nouvelle Dodge Journey et la personne qui viendra vous apporter la voiture prendra votre place à votre bureau le temps du test. Là où cela devient intéressant, c'est quand on sait que c'est vous qui aurez choisi la personne en question ... sur base de sa photo. Vous pouvez ainsi faire appel à Omar, dont le CV mentionne que son charme peut déplacer des montagnes et qu'il répond avec le sourire à vos coups de téléphones embêtants.

Mais là où cela devient carrément Dodge, c'est que parmi les remplaçants possibles se trouve Tanja Dexters (Miss Belgique 1998 et célébrité au Nord du Pays), ambassadrice de charme de la marque. Avec un peu de chance, elle viendra divertir vos collègues pendant votre essai. Ils devraient tomber sous son charme pendant que vous tomberez sous celui de la Dodge Journey.

Cette nouvelle campagne Dodge marque l'entrée de la Dodge Journey sur le marché Fleet. La société qui aura totalisé le plus grand nombre d'inscriptions pour des essais avec la Dodge Journey remportera une Dodge Journey pour un an.

Contact: Contact : Marie-Lise Verschelden, tel 02/724.14.41.

Link to Press Release - NL Link to Press Release - FR