Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
23 september 2008
Contact center Data & Promo Solutions krijgt vergunning van Autoriteit Financiële Markten.
Data & Promo Solutions te Breda heeft, als niet aan een assurantie tussenpersoon gerelateerd contact center, een inschrijving bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) gekregen. De afgelopen maanden is uitgebreid getoets op betrouwbaarheid door de AFM. Nu de veranderende wetgeving een steeds grotere stempel drukt op de financiële dienstverlening, zorgt Data & Promo Solutions met de vergunning dat alle klantcontacten conform de wetgeving worden uitgevoerd.
Opdrachtgevers kunnen nu naast een direct marketing advies ook verwachten dat hun project op voorhand wordt getoetst aan de maatstaven van de Wet financieel toezicht (Wft).
De projecten zijn het afgelopen jaar ook flink veranderd. Waar eerst veel 'koude' telefoongesprekken plaatsvonden m.b.t. hypotheek- of pensioen analyses worden nu steeds vaker bestaande klanten benaderd voor cross- en upselling. Hiervoor is meer inhoudelijke kennis bij de agents noodzakelijk van verschillende financiële producten. Ook de integriteit van de agents staat bij Data & Promo Solutions hoog in het vaandel.
Bastin van Oers, directeur van Data & Promo Solutions: Onze onafhankelijkheid is erg belangrijk voor de financiële dienstverleners daar onze opdrachtgevers zekerheid hebben dat er geen belangenverstrengeling optreed. Ik geef ook niet graag mijn bestaande opdrachtgevers door aan een ander contact center. Ondanks dat daarvoor een geheimhoudingsverklaring voor is getekend .
Data & Promo Solutions is sinds haar oprichting in 2004 uitgegroeid tot een middelgroot contact center met 30 werkplekken en ongeveer 60 parttime contact center agents. Ondanks deze flinke groei en de inmiddels ruime ervaring op het gebied van outbound telemarketing, heeft Data & Promo Solutions de korte communicatielijnen en scherpe tariefstelling kunnen handhaven.
-Einde-
Ingezonden persbericht