Ingezonden persbericht
- PERSBERICHT -
Unieke samenwerking met Joop van den Ende Theaterproducties
BEAU MONDE MUSICAL SPECIAL IN OPLAGE VAN 1,6 MILJOEN EXEMPLAREN
Hoofddorp, 22 september 2008 - Aanstaande woensdag 24 september verschijnt de Beau Monde Musical Special in een oplage van liefst 1,6 miljoen exemplaren. Deze 70 pagina's tellende special is een unieke samenwerking tussen het tijdschrift Beau Monde en Joop van den Ende Theaterproducties. Simone Kleinsma, die momenteel schittert in 'Sunset Boulevard', siert de cover van het tijdschrift. Zij ontving dan ook vanmiddag het eerste exemplaar.
De Beau Monde Musical Special wordt 1,6 miljoen keer uitgeleverd. 100.000 exemplaren worden meegeseald met Beau Monde, 325.000 gaan naar een deel van de trouwe musicalbezoekers van Joop van den Ende Theaterproducties en de resterende 1,1 miljoen gaat mee met diverse RTV bladen. Het resterende deel wordt gesampled in diverse theaters.
Musicalsterren
Het is een nummer vol unieke producties. Zo heeft Erwin van Lambaart, directeur van Joop van den Ende Theaterproducties, een masterclass gegeven aan vier aanstormende musicaltalenten in het mekka van musicalland: Broadway, New York. Verder een reportage in Egypte met Renée van Wegberg uit 'Joseph and the amazing technicolor dreamcoat' en het verhaal van presentatrice Irene Moors, die samen met haar dochter Rosalie naar Londen vloog om daar de hit 'High School Musical' te zien. Bovendien staan er veel interviews in en een originele fantastische modeproductie door Govert de Roos, waaraan maar liefst 19 musicalsterren hun medewerking verleenden.
Verder in deze Musical Special:
Make Over met Brigitte Heitzer die in de huid kruipt van Madonna
Leco's look met Jette Carolijn van den Berg en Chantal Janzen
Interview met Pia Douwes & Antonie Kamerling
Winnaar ontmoet winnaar: Leontien van Moorsel kijkt mee achter de schermen bij 'Ciske de Rat'
Bel & Win een VIP-night bij Les Misérables
Drie bekende vrouwen krijgen dansles van Dirty Dancing's Martin 'Johnny' van Bentem
Interview met René van Kooten uit 'Les Misérables'
Bel & Win een Vip-arrangement voor 'Joseph' of 'Tarzan'
Over Beau Monde
Beau Monde is de grootste glossy voor vrouwen van 21 t/m 45 jaar en heeft een uitgesproken thema: nationale en internationale beroemdheden en de glamour die zij uitstralen. Televisiepersoonlijkheden, acteurs, actrices, musicalsterren, fotomodellen, modeontwerpers, bekende kappers en visagisten behoren tot de celebrity's die in Beau Monde te zien zijn. Deze sterren vormen het uitgangspunt voor de interviews en reportages. Daarnaast zijn mode, beauty, wonen, shopping, lifestyle en culinair belangrijke pijlers in Beau Monde. Alles met een glamourous touch. Beau Monde verschijnt iedere twee weken. Kijk voor meer informatie op www.beaumonde.nl.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl.
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op: www.pinkribbonmagazine.nl.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (
Ingezonden persbericht