Een nieuwe site, een nieuwe koers; voorlichting wordt speerpunt ITO
22/09/2008 15:53
Q@Calls b.v.
Stichting ITO helpt overheid, bedrijven en not-for-profit organisaties hun klantcontact en klantenservice te verbeteren. Dit doet zij door middel van voorlichting en onderzoek, ondersteuning en certificering.
Richtte ITO zich de afgelopen 7 jaar vooral op certificering van met name grotere contact centers, voortaan zal de nadruk liggen op voorlichting. Deze nieuwe koers wordt ingezet met de publicatie van een volledig vernieuwde website.
Voorlichting aan grote én kleinere organisaties
Certificeren is namelijk geen doel op zich, maar een middel om de serviceverlening in Nederland te verbeteren. ITO is erin geslaagd om hier al een grote bijdrage aan te leveren door middel van wetenschappelijk onderzoek en certificering. Deze grote kennis zal nu ook gebruikt worden door voorlichting te geven aan zowel grote organisaties, als het MKB en andere kleinere organisaties.
Na 7 jaar verlegt ITO het accent in werkzaamheden en doelgroep.
Stichting ITO is nu vooral bekend bij de grotere inhouse contact centers. Maar er valt nog veel te winnen bij de kleinere organisaties. ITO gaat daarom bedrijven en instellingen helpen de serviceverlening aan klanten te verbeteren. Hiertoe zullen de komende jaren diverse producten en diensten worden ontwikkeld en aangeboden. Een groep van experts is reeds een aantal nieuwe richtlijnen en workshops aan het voorbereiden.
Nieuwe ITO-website
Sinds vandaag, 22 september 2008, is onze nieuwe website online, waarop de verdere ontwikkelingen gevolgd kunnen worden: www.itoklantenservicecentrum.nl
http://www.itoklantenservicecentrum.nl