Succes en investeerder voor vrouwenwebsite WAAT?
22/09/2008 10:48
WAAT?
Amsterdam, 22 september 2008 - De acht maanden geleden in stilte gestarte vrouwenwebsite WAAT? voorziet in een grote en nog steeds groeiende behoefte. Dat blijkt mede uit het onverwacht hoge aantal abonnees op de gratis elektronische nieuwsbrief. Bij de start stelde WAAT? zich ten doel er na een half jaar 20.000 te hebben. Dit aantal was na 4 maanden echter al behaald. Het succes van WAAT? heeft geleid tot de komst van een investeerder die op basis van een minderheidsbelang gaat helpen bij de verdere uitbouw van het bedrijf.
WAAT? is een initiatief van twee Amsterdamse ondernemers. Hun website richt zich op vrouwen van 20 tot 45 jaar. Wekelijks wordt op de website www.waat.nl één speciale aanbieding gedaan. De aanbiedingen bestaan uit zorgvuldig geselecteerde producten (A-merken) en speciale arrangementen zoals een weekendje weg. Volgens WAAT? zijn ze nergens goedkoper te krijgen. Ook biedt de website games en dagelijks door vrouwen geschreven columns.
'Je ziet een wildgroei aan websites met dag-en-weekaanbiedingen. Er is er echter niet één die zich specifiek op vrouwen richt. Dit concept bestaat simpelweg nog niet. WAAT? is uniek in Nederland én de wereld' aldus mede-oprichter David Sluis. Volgens Sluis heeft WAAT? een gat in de markt aangeboord: "De respons is enorm positief. Niet alleen van de vrouwen die onze website bezoeken, maar ook van bedrijven die graag via WAAT? hun producten en diensten onder de aandacht willen brengen. Het bereik wordt in alle opzichten steeds groter."
De komst van een nieuwe investeerder stelt WAAT? in staat om het succesvolle concept de komende tijd verder uit te bouwen. Daarbij ligt het accent vooral op het versterken van de marketing, het uitbouwen van de website en het aanbieden van een nóg breder pakket aan producten en diensten.
http://www.waat.nl