Ingezonden persbericht
MySpace ondersteunt Peace One Day met wereldwijde campagne
Exclusieve lancering van de nieuwste single van Lenny Kravitz via Peace One Day profiel op MySpace
Londen, 19 september, 2008 - MySpace, het grootste sociale netwerk ter wereld, is een samenwerking aangegaan met Peace One Day. Dit is een organisatie die wereldwijd campagne voert tegen oorlog en geweld. Peace Day wordt jaarlijks gehouden op 21 september en voor het eerst in de geschiedenis van MySpace zal een initiatief als Peace One Day over de hele wereld in elk land ook lokaal worden gesteund.
Op de Peace One Day pagina www.myspace.com/peaceoneday zal Lenny Kravitz zijn nieuwe single 'Change' uitbrengen tegelijkertijd met zijn nieuwe clip die is gemaakt door Peace One Day oprichter Jeremy Gilley. Deze single is gratis te downloaden voor MySpace gebruikers. Ambassadeur van Peace One Day Jude Law heeft een videoboodschap ingesproken die voor alle MySpace gebruikers te zien is.
In Engeland wordt tevens een evenement georganiseerd om de Peace Day kracht bij te zetten. Vele gevestigde artiesten zullen een steentje bijdragen zoals Peter Gabriel, Annie Lennox, John Legend en Bryan Adams. Hier gaat ook de nieuwe documentaire van Jeremy Gilley in premiere genaamd: The Day After Peace.
Peace One Day is een non-profit organisatie, opgericht in 1999 door filmmaker Jeremy Gilley. De missie van Peace One Day is bekendheid te creëren voor Peace Day en mensen actief te betrekken. Tevens is deze dag een wereldwijd platform voor andere hulporganisaties.
Www.myspace.com/peaceoneday is onderdeel van IMPACT. Dit is een speciaal MySpace kanaal om politici, non-profit organisaties en goede doelen in staat te stellen om makkelijk contact te onderhouden met het wereldwijde MySpace netwerk. MySpace gebruikers kunnen via dit profiel daadwerkelijk invloed uitoefenen op de politiek en onderwerpen of organisaties vinden die relevant zijn in hun leven.
Ingezonden persbericht