Vraag en Aanbod viert haar 110-jarig bestaan
19/09/2008 14:10
MYbusinessmedia B.V.
Uitgever MYbusinessmedia heeft op 17 september een zeer succesvol event georganiseerd ter gelegenheid van het 110-jarig bestaan van Vraag en Aanbod, de handelskrant voor de Nederlandse maakindustrie en haar toeleveranciers. Hiervoor waren een 100-tal belangrijke relaties uitgenodigd in het Aviodrome in Lelystad.
De genodigden kregen een vijftal presentaties aangeboden met als rode draad "Geld verdienen met internet".
Na een openingswoord van Hein Bronk, CEO van MYbusinessmedia, gaven Pascal van Sluis (verantwoordelijk voor online publishing) en Achmed Taouil (manager online development), beide werkzaam bij MYbusinessmedia, een presentatie over "Succesvol gevonden worden op internet". De deelnemers kregen aan de hand van 10 praktische tips waardevolle informatie mee over de wijze waarop zij hun 'online' business kunnen verbeteren.
Rolf Elling, hoofdredacteur van Vraag en Aanbod nam de genodigden mee naar het jaar 1898, het jaar waarin de grondlegger van Kluwer, Aebele Kluwer de eerste uitgave van Vraag en Aanbod op de markt heeft gebracht, naar het heden.
Aansluitend gaf Ina Jolij, strategisch marketeer bij MYbusinessmedia, een zeer verhelderende presentatie over de klantbehoefte van de lezers- en adverteerdersmarkt van Vraag en Aanbod. Dit aan de hand van recent uitgevoerd onderzoek.
Tenslotte presenteerde verkoopleider Henk Meijerink nieuwe 'online' oplossingen op maat voor ondermeer handelaren, toeleveranciers, productleveranciers.
De afsluiting van deze zeer geslaagde middag werd verzorgd door gastspreker Erik Hulzebosch, die op zijn eigen, onnavolgbare wijze een relatie legde tussen topsport en ondernemerschap met het advies: "Ait nie zeker weet, meujt doen!".
Een zeer geslaagd event, waarmee Vraag en Aanbod eens te meer heeft laten zien nog springlevend te zijn en klaar is voor de toekomst.