Ingezonden persbericht



BouwKennis organiseert donderdag 18 september alweer voor de zesde maal de BouwKennis Jaarbijeenkomst. Het grootste marketing- en kennisevenement voor de bouw-, vastgoed- en installatiesector. Dit jaar staat de Jaarbijeenkomst volledig in het teken van customer experience: Hoe beleven uw klanten uw producten, diensten en organisatie? Verder presenteert BouwKennis de verwachte bouwproductie voor de komende jaren. Wilt u de experience beleving van dit jaar niet missen klik dan op deze link.

Tijdens de jaarbijeenkomst nemen we u mee naar de toekomst. http://www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/default.aspx?PageNode=&PageID=10264 Adjiedj Bakas belicht de trends en ontwikkelingen waar u mee te maken gaat krijgen. http://www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/default.aspx?PageNode=&PageID=10266 Albert Boswijk laat u de experience economie ruiken, voelen en proeven. Antwoord op de vraag hoe u uw klanten via internet kunt betrekken bij uw organisatie krijgt u van Richard van Hooijdonk. Aan de organisatie die dit jaar het meest originele en vernieuwende marketingconcept succesvol in de markt heeft gezet wordt ook dit jaar weer de BouwKennis Marketing Jaarprijs uitgereikt. Mocht u bedrijf aanspraak willen maken op deze prestigieuze prijs dan kunt u zich via deze link inschrijven: http://www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/Default.aspx?PageNode=812&PageID=10196

De BouwKennis Jaarbijeenkomst vindt plaats in Theater Spant in Bussum en wordt afgesloten met een netwerkborrel. Neemt u alleen deel aan de BouwKennis Jaarbijeenkomst, dan bedragen de kosten ¤ 495,-. Een tweede persoon betaalt ¤ 200,- verdere inschrijvers van dezelfde organisatie betalen slechts ¤ 149,-. Voor alle verdere informatie kunt u terecht op onze speciale BouwKennis Jaarbijeenkomst site. http://www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/Default.aspx?PageNode=894&PageID=10222