SDU uitgevers
persberichten en/of aankondigingen van nieuwe uitgaven of opleidingen.
Den Haag 18 september 2008
re.Public lanceert haar virale campagne: `Ik bereik meer-quiz'
De `Ik bereik meer-quiz' van het nieuwe medium re.Public is op 18
september breed verspreid onder ambtenaren en bestuurders bij de
overheid. Deze virale quiz laat zien dat je het maximale uit je zelf
kunt halen door 6 vragen goed en snel te beantwoorden en zo kans te
maken op een reis naar de Malediven. De viral is te vinden op
www.ikbereikmeer.nl.
Viral
De vragen van de quiz vereisen van de speler parate kennis op
overheidsgebied van feiten, geschiedenis, politici, algemene kennis en
cijfers. Vragen als Wat is een raamambtenaar? en Wie was de spindoctor
achter premier Balkenende bij de laatste verkiezingen? komen aan bod.
Aan het eind van de viral kan de speler het spel nog een keer spelen
of er voor kiezen om de quiz door te sturen naar collega's en zo nog
eens extra punten te verdienen.
Meer over re.Public
re.Public lanceert deze viral nadat eerder dit jaar (29 mei jl.) Sdu
Uitgevers het nieuwe magazine, de website (www.rePublic.nl) en een
e-nieuwsbrief onder de naam re.Public op de markt bracht. Het nieuwe
medium is bestemd voor ambtenaren en bestuurders bij de overheid en
voor mensen die een carrière bij de overheid ambiëren. De
professionals (met minimaal hbo werk- en denkniveau) kunnen bij
re.Public terecht voor overheidsnieuws, interviews met ambitieuze
ambtenaren en vacatures. De viral is ingezet om re.Public op ludieke
wijze en als een nieuw en verfrissend medium onder de aandacht te
brengen.