SDU uitgevers


persberichten en/of aankondigingen van nieuwe uitgaven of opleidingen.

Den Haag 18 september 2008

re.Public lanceert haar virale campagne: `Ik bereik meer-quiz' De `Ik bereik meer-quiz' van het nieuwe medium re.Public is op 18 september breed verspreid onder ambtenaren en bestuurders bij de overheid. Deze virale quiz laat zien dat je het maximale uit je zelf kunt halen door 6 vragen goed en snel te beantwoorden en zo kans te maken op een reis naar de Malediven. De viral is te vinden op www.ikbereikmeer.nl.

Viral
De vragen van de quiz vereisen van de speler parate kennis op overheidsgebied van feiten, geschiedenis, politici, algemene kennis en cijfers. Vragen als Wat is een raamambtenaar? en Wie was de spindoctor achter premier Balkenende bij de laatste verkiezingen? komen aan bod. Aan het eind van de viral kan de speler het spel nog een keer spelen of er voor kiezen om de quiz door te sturen naar collega's en zo nog eens extra punten te verdienen.

Meer over re.Public
re.Public lanceert deze viral nadat eerder dit jaar (29 mei jl.) Sdu Uitgevers het nieuwe magazine, de website (www.rePublic.nl) en een e-nieuwsbrief onder de naam re.Public op de markt bracht. Het nieuwe medium is bestemd voor ambtenaren en bestuurders bij de overheid en voor mensen die een carrière bij de overheid ambiëren. De professionals (met minimaal hbo werk- en denkniveau) kunnen bij re.Public terecht voor overheidsnieuws, interviews met ambitieuze ambtenaren en vacatures. De viral is ingezet om re.Public op ludieke wijze en als een nieuw en verfrissend medium onder de aandacht te brengen.