Ingezonden persbericht

Persbericht

--- persbericht ---

Populaire commercial Tempo-Team krijgt online vervolg

Amsterdam, 15 september 2008 - De populaire televisiecommercial van Tempo-Team, waar de leden van een extravagante rockband in opdracht van een uitzendkracht gedwee hun hotelkamer weer op orde brengen, heeft een vervolg gekregen op internet in de vorm van een humoristische online game. Activatiebureau Media Republic tekende voor het concept en de ontwikkeling van het spel.

Het spel borduurt voort op het verhaal van de bekende televisiecommercial, waar een rockband een hotelkamer heeft vernield en in opdracht van een uitzendkracht van Tempo-Team alles weer netjes opruimt. Alleen deze keer is het de website van Tempo-Team die het moet ontgelden. Twee bandleden slopen met veel geweld de website, waarna de speler wordt uitgedaagd om zo snel mogelijk de website weer in elkaar te zetten. Terwijl je hier geconcentreerd mee bezig bent doen de twee rockers met grappige acties er alles aan om jou zoveel mogelijk af te leiden.

De lancering van het spel is voor Tempo-Team een eerste verkenning met advergaming en zal in eerste instantie voornamelijk worden aangejaagd door het eigen netwerk van 50.000 uitzendkrachten. De primaire doelstelling is herkenning en zichtbaarheid van het merk Tempo-Team in de doelgroep. Daarnaast wil Tempo-Team gegevens verzamelen van (nieuwe) kandidaten. Spelers van het spel worden daarom om gegevens gevraagd als zij mee willen dingen naar de prijzen, VIP-kaarten voor een concert van Marco Borsato.

--- einde persbericht ---

Noot voor de redactie /