Bartjan Willenborg benoemd tot Marketing Director EMEA Aon Consulting
Rotterdam, 15 september 2008 Aon Consulting heeft per 1 september Bartjan Willenborg (43) benoemd tot Marketing Director EMEA (Europa, Midden-Oosten en Azië). In deze rol ontwikkelt hij marketingstrategieën die de groeiambities van Aon in deze regio ondersteunen. Hiertoe analyseert en evalueert hij het huidige marketingbeleid en doet aanbevelingen hoe dit te optimaliseren. Willenborg richt zich ook op het implementeren en meetbaar maken van internationale marketingcampagnes. Aon Consulting wil met de benoeming van Willenborg haar marktpositie op het gebied van pensioenen, employee benefits en HR consulting verder versterken in de EMEA-regio.
Willenborg was hiervoor ruim vijf jaar werkzaam als Director Marketing & Communications van Aon Nederland. Onder zijn leiding is het marketing-, communicatie- en PR-beleid geprofessionaliseerd en versterkt. Daarvoor is hij onder meer werkzaam geweest als director client services en business development bij de Applied Communications Group en hoofd marketing en communicatie bij Dun & Bradstreet Benelux.
Afbeelding
U kunt een foto van Bartjan Willenborg aanvragen bij Ulrika Lundgren via onderstaande gegevens.
Over Aon
Aon Nederland, toonaangevend adviseur in risicomanagement, employee benefits en verzekeringen, draagt bij aan het realiseren van de ambities van zijn cliënten. In Nederland heeft Aon 12 vestigingen met 1.600 medewerkers. Het bedrijf maakt deel uit van Aon Corporation, Chicago, USA. Het wereldwijde Aon-netwerk omvat circa 500 kantoren in meer dan 120 landen en telt ruim 36.000 medewerkers. Hiermee is Aon een van de grotere financiële dienstverleners ter wereld. Aon Corporation is gespecialiseerd in financiële en verzekeringsdienstverlening en staat genoteerd aan de effectenbeurs van New York (NYSE). Meer informatie: