Ingezonden persbericht
Persbericht
Amsterdam, 14 augustus 2008
Cannes Lions Amsterdam: Let the best of 2008 push you to do better for 2009
De vrienden van Cannes-Amsterdam presenteren op 15 september Cannes Lions Amsterdam.
In The Sand in Amsterdam wordt al het winnende werk uit Cannes getoond. Bezoekers van het
avondprogramma ontvangen na afloop de originele dvd met alle winnende cases (t.w.v. 300,-).
Cannes Lions Amsterdam is voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de internationale ontwikke-
lingen en trends op het gebied van reclame. Verplichte kost dus voor iedereen die niet naar Cannes is
geweest maar ook om na te praten over Cannes of bij te praten met vakgenoten. Voor de juiste sfeer
wordt gezorgd want voor het echte Cannes gevoel wordt de locatie omgebouwd tot een groot strand.
Het programma begint om 20.00 uur. Kaarten zijn te bestellen op www.canneslions.nl, voor leden van
van JongeHonden geldt een speciaal tarief.
Van 14.00 19.00 uur is de expositie in The Sand gratis toegankelijk en kunnen geïnteresseerden het
winnende werk in de categorieën print, outdoor, cyber, media, radio, en design bekijken. Ook kunnen
geïnteresseerden zich aanmelden voor Café du Print of Café du Cyber, discussiebijeenkomsten over
de print- en cyber winnaars van 2008 die 's middags plaatsvinden. Kijk voor meer informatie op
www.canneslions.nl en laat je stem horen in de discussie met senior creatieven!
Jacqueline van den Heuvel (Cebuco): "Eigenlijk moet iedereen die werkzaam is in de reclame hier bij
zijn, ook adverteerders. Je bent dan in één avond weer helemaal bij, want alles nakijken op internet
doe je uiteindelijk toch niet. Als kersverse representant wil Cebuco bovendien samen met de Vrienden
van Cannes-Amsterdam de Nederlandse winnaars in de spotlights zetten, een leeuw is nog steeds de
hoogst haalbare onderscheiding op reclamegebied en dat is een feestje waard!"
Cannes Lions Amsterdam wordt georganiseerd door de Vrienden van Cannes Amsterdam:
Cebuco (officieel representant van het IAF), Adformatie, NUV Groep Publiekstijdschriften, Am-
stel Pulse, Hypsos, Ilse Media, Saatchi & Saatchi Amsterdam, Q-music, VCP en VEA.
De opvallende wervingscampagne, bedacht door Avinash Sampath en Tim Bishop van Saatchi &
Saatchi Amsterdam gaat komende week van start.