Holland Combinatie laat ondernemers zweten

12/09/2008 16:07

Telegraaf Media Nederland

Holland Combinatie, uitgever van bekende huis-aan-huisbladen als De Echo en het Witte Weekblad, levert een directe bijdrage van 27.000 euro aan de stichting Spieren voor Spieren.

De uitgever heeft met haar ruim 80 titels maar liefst 540 ondernemers bereid gevonden om de Spinnen voor Spieren Marathon op 28 september in het Topsportcentrum Almere financieel te ondersteunen. Holland Combinatie heeft een unieke propositie bij de lokale ondernemers neergelegd die dankzij samenwerking met Radio 538, Intersport en Skiff tot stand is gekomen. Een vast deel uit de opbrengst was direct voor rekening van de Stichting Spieren voor Spieren.

Tenminste 135 ondernemers gaan in 27 teams daadwerkelijk namens Holland Combinatie op de pedalen.

Naast de 27.000 euro die door Holland Combinatie wordt overgemaakt aan de Stichting Spieren voor Spieren, heeft de Stichting ook nog eens ruim 35.000 euro aan communicatiewaarde gekregen in alle 80 huis-aan-huisbladen van Holland Combinatie ter promotie van de Spinnen voor Spieren Marathon. Het reclamebureau van Holland Combinatie, Different View in Almere, heeft deze campagne belangeloos gemaakt.

Over Holland Combinatie

Holland Combinatie is onderdeel van TMnl (Telegraaf Media Nederland) en brengt wekelijks 98 huis-aan-huiskranten en 76 lokale websites in een verspreidingsgebied van Texel tot en met Rotterdam. Holland Combinatie heeft een zeer sterke lokale positie en biedt een multimediaal communicatieplatform.

Over Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk gedeelte van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, Basismedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, WebRegio Media, Pilarczyk Mediagroep, Telegraaf Productiehuis en Librium TV. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd printtitels, even zoveel websites, diverse 'out of home TV'netwerken en een aantal videoproductiehuizen. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het eerste complete mediahuis van Nederland, met verschillende mediamerken en - platformen, die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.






Noot voor de redactie:


Noot voor de redactie (