Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Shanghai World Expo 2010 kiest voor Barnevelds bedrijf
Web Power verzorgt e-mailmarketing
Barneveld, 11 september 2008 - De wereldtentoonstelling van 2010 zal van 1 mei 2010 tot en met 31 oktober 2010 in Shanghai worden georganiseerd. Naar verwachting zal het met 70 miljoen bezoekers de grootste wereldtentoonstelling ooit worden. De organisatie heeft Web Power uit Barneveld ingeschakeld voor het uitvoeren van haar e-mailmarketingactiviteiten.
De wereldtentoonstelling Expo 2010 is het eerste grote evenement in China na de Olympische Spelen. Het thema is Better City Better Life en concentreert zich op hoe landen het leven in een stad kunnen veraangenamen voor de bewoners. Het Ministerie van Economische Zaken heeft Nederland ook als deelnemer ingeschreven: het thema, waarbij de nadruk zal liggen op groene technologie, recycling en duurzame ontwikkeling, is koren op de molen van de Nederlandse overheid.
De Chinese overheid wil Shanghai als de meest moderne en schone metropool van China positioneren en heeft circa 100 miljard dollar uitgetrokken voor het evenement en de infrastructuur. Zo wordt in het centrum van Shanghai een terrein van ruim vijf vierkante kilometer bebouwd, is de luchthaven gemoderniseerd en de haven fors uitgebreid.
De keuze voor een e-mailmarketingbedrijf uit Barneveld lijkt vergezocht, maar is eenvoudig te verklaren. Web Power heeft een eigen kantoor in Shanghai, en heeft al eerder e-mailmarketingcampagnes voor Chinese beurzen verzorgd. Om in het groene thema van de Expo te blijven: dit is een goed voorbeeld van Act locally, think globally , aldus Jacco Bouw, directeur van Web Power.
Over Web Power
Web Power is een marketingsoftwarebedrijf en levert kennis, producten en diensten voor online marketing- en communicatietoepassingen. De producten en diensten van Web Power stellen organisaties in staat om professioneel, gemakkelijk en kostenefficiƫnt gebruik te maken van (directe) communicatie en marketing via internet en mobiele kanalen. De producten die Web Power ontwikkelt worden als 'most value for money' in hun segment bestempeld.
Web Power heeft naast klanten en vestigingen in Nederland, China, Polen, Zweden en Duitsland, een aantal wereldwijde klanten. Dit zijn onder andere Heineken, British Telecom, Toyota Material Handling en DSM. Kijk voor meer informatie op www.webpower.nl.
Voor meer informatie voor de pers
Web Power
Jacco Bouw
06 506 912 92
Jacco.Bouw@webpower.nl
Lubbers & De Jong
Maartje van Oeveren
020 421 0565
Maartje@l-dj.nl