Bluetoothreclame.nl haalt nieuwe investeerders aan boord

11/09/2008 08:30

IMCI

Snelle groei van de markt vraagt om bredere basis

Bluetoothreclame.nl is een samenwerkingsverband aangegaan met Telefuture en IMCI; beiden belangrijke pioniers in het commerciële gebruik van nieuwe media. Met deze samenwerking creëren de drie bedrijven een stevige basis die moet zorgen dat zij in de snel uitbreidende markt van bluetooth-promoties de leidende positie vasthouden.

In het recente verleden haalde bluetoothreclame.nl vooral de publiciteit door haar acties bij de concerten van Marco Borsato in het Gelredome en voor SBS6. Nu is de markt flink in ontwikkeling. Het gebruik van bluetooth-technologie bij promoties en reclame neemt wereldwijd een grote vlucht. In Sjanghai worden naar aanleiding van bluetooth-promoties meer dan 800.000 berichten per dag verstuurd. Ook in Nederland breidt Bluetoothreclame.nl haar activiteiten snel uit. Zo werd samengewerkt met:

L'oreal in de Bijenkorf; Aegon; Tom-Tom, in samenwerking met Mobilebillboards; Lebara ; Coolcat, voor een evenement met Darkraver; Warner Bros. tijdens de Cinema Expo-week in de RAI; en met Sensation, voor concerten wereldwijd.

De verwachting is dat deze nieuwe samenwerking voor bluetoothreclame.nl zal leiden tot een versteviging van de rol als marktleider en meer mogelijkheden creëren om de groei van de markt nog verder te versnellen. Remco Rouffaer, Directeur van Bluetoothreclame.nl zegt over de samenwerking: "Het is mooi dat we partners hebben gevonden die hun eigen kennis en uitgebreide ervaring in het gebruik van nieuwe media inbrengen. Dat zorgt, naast de financiële voordelen, voor uitbreiding van mijn team, voor een versterking van ons aanbod en voor meer kansen om de markt nog verder naar ons toe te trekken."

Bluetoothreclame.nl specialiseert zich in promoties en reclame met gebruik van bluetooth-technologie. Bij deze promoties wordt een voorbijganger vanaf een bluetooth-punt gevraagd om de bluetooth op zijn mobiele telefoon te activeren. Vervolgens ontvangt hij een bericht met de vraag of hij een kortingsactie of informatiefilmpje wil ontvangen. Als hij daarop bevestigend antwoordt ontvangt hij een filmpje of een beeld met een kortingsactie of aanbieding van bijvoorbeeld de winkel waar hij net voor staat.





http://www.bluetoothreclame.nl