Ingezonden persbericht
De mogelijkheden in het mediavak stijgen explosief. Rich media, behavioral targeting, mobiel internet, online video, brand building en -innovation. Beter, sneller en actueler is de trend. Lang niet alle nieuwe initiatieven zijn succesvol. Laat staan dat er geld mee wordt verdiend. Kiezen voor de juiste strategie en toch de oorspronkelijke core business behouden is niet eenvoudig. Wel essentieel.
"Digitale televisie en mobiel internet kunnen nu het verschil maken"- Joris van Heukelom, CEO Ilse Media
In Emerce nr. 78 staat een interessant interview met Joris van Heukelom over de online ontwikkelingen en nieuwe initiatieven bij Ilse Media. Digitale televisie en mobiel internet bieden kansen voor de toekomst. Van Heukelom meent dat er goede businessmodellen aan zitten te komen. Als spreker op het mediacongres over winnende businessmodellen in (nieuwe) media zorgt hij voor een krachtige presentatie van zijn visie op het wijzigende mediaspel.
Niet alleen van Heukelom overdondert u met zijn verhaal. Laat u verleiden door het dynamische pallet van sprekers waarin de totale mediabranche is vertegenwoordigd. Zorg dat u dinsdag 10 september bij Media Plaza in Utrecht bent. Kijk voor meer informatie en inschrijving op de i love businessmodellen site.