Ingezonden persbericht
- PERSBERICHT -
Een gids vol heerlijks
'Zwolle: stad van de smaak' nu bij foodmagazine delicious.
Hoofddorp, 10 september 2008 Binnenkort barst het feest van de smaak los in Zwolle, tijdens de Week van de Smaak. In het nieuwste nummer van delicious. zit een gids met verrassende adressen in Zwolle voor iedereen die van eten en genieten houdt.
De delicious. tour begint met een lekker kopje koffie. Een kopje 'knusse koffie' haal je bij klassieker 't Konkeltje, voor een lekkere Siciliaanse espresso bezoek je Antonio's, maar het geheim van de stad heet CoffeeUnited, waar je kunt genieten van de bijzondere smaak van koffie.
Bijzondere winkels
Als je bij Oldenhof niet slaagt, waar dan wel? Er is een vestiging met bijna enkel espressoapparaten met de juiste uitleg! , een vestiging met uitsluitend fornuizen en elektrische apparatuur en een vestiging met zoveel kookgerei dat je absoluut vindt wat je mogelijkerwijs nodig hebt in de keuken. Bij de Librije-winkel vind je het grootste assortiment lekkers uit de keuken van Jonnie Boer. Verder kun je je te buiten gaan bij de Kaasspecialist, vitale groenten bij Kwekerij Eef Stel en betaalbare kwaliteitswijn bij Mondovino kopen.
Befaamde restaurants
In Zwolle vind je een variatie aan restaurants. Zo is er het Italiaanse Vito's, waar snelle en simpele stylegerechten worden geserveerd. Kun je hippe pannenkoeken eten bij 'keten' Holland. Streekproducten met een perfecte smaakbalans proeven bij Paul Stegeman van 't Pestengasthuys en genieten van de wereldkeuken bij Xander's Bazaar. Natuurlijk staat Zwolle bekend om de Librije-familie; Librije, Librije's Hotel, Librije's Zusje en Koperen Kees doen allen hun familienaam eer aan.
Overnachten in ambiance
Voor wie na al dat lekkers, heerlijk willen blijven slapen in Zwolle, heeft delicious. een originele logeertip: samen met Librije's Hotel organiseert delicious. een arrangement.
Het nieuwste nummer van delicious. met de culinaire gids over Zwolle, ligt vanaf donderdag 11 september in de winkel.
Over delicious.
delicious. is een glossy foodmagazine. Een maandelijks tijdschrift over eten, koken en alles wat het leven lekker maakt. Met maakbare recepten van internationale grootheden als Jamie Oliver, Bill Granger, Rick Stein en Jill Dupleix en interviews met spraakmakende foodies. Met mensen vol passie voor eten, met dat ene speciale adresje, met foto's om bij te watertanden. En: restaurants waar je geweest móet zijn, de mooiste keukenspullen, de leukste keukens, de nieuwste producten. Een tijdschrift dat het leven víert. Groot succes al in Australië en Engeland en zelfs verkozen tot 's werelds beste foodmagazine. Meer info op www.deliciousmagazine.nl.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar dochters en deelnemingen Sanoma Magazines Netherlands een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl.
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op: www.pinkribbonmagazine.nl.
Noot voor redacties:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (
Ingezonden persbericht