Chevrolet Nederland introduceert virtuele accessoiresshop
(9/10/2008)
Het individualiseren van autoâs heeft de laatste jaren een grote
vlucht genomen. Klanten spreken daarbij duidelijk de voorkeur uit voor
originele, hoogkwalitatieve accessoires. Om de keuze te vereenvoudigen
en goed voorbereid de showroom van de Chevrolet-dealer in te stappen
heeft Chevrolet Nederland een virtuele accessoiresshop geopend op
www.chevrolet.nl.
Op de site is een ruime selectie originele Chevrolet-accessoires
opgenomen Het betreft accessoires voor de Chevrolet Matiz-, Aveo-,
HHR-, Epica- en Captiva-modellen.
Om de accessoires te bekijken moet op de site worden gekozen voor de
pagina âaccessoiresâ en vervolgens het gewenste model. Daarna kan er
een keuze worden gemaakt uit Exterieur, Interieur, Vrije tijd &
Veiligheid en Bescherming, waarna de gewenste accessoires door een
eenvoudige klik bekeken kunnen worden.
Arjen Harkema, Manager After Sales van Chevrolet Nederland: âDoor het
opnemen van deze accessoires op de website krijgen de
Chevrolet-rijders een goed overzicht van de mogelijkheden op hun
nieuwe Chevrolet. In tegenstelling tot de âechteâ showroom zijn de
digitale deuren van de virtuele Chevrolet-accessoiresshop 24 uur per
dag, zeven dagen per week geopend.â
Alle genoemde prijzen op de website zijn advies verkoopprijzen
inclusief BTW en, indien van toepassing, inclusief montage.
AutoRai