AutoRai

Chevrolet Nederland introduceert virtuele accessoiresshop

(9/10/2008)
Het individualiseren van autoâs heeft de laatste jaren een grote vlucht genomen. Klanten spreken daarbij duidelijk de voorkeur uit voor originele, hoogkwalitatieve accessoires. Om de keuze te vereenvoudigen en goed voorbereid de showroom van de Chevrolet-dealer in te stappen heeft Chevrolet Nederland een virtuele accessoiresshop geopend op www.chevrolet.nl.

Op de site is een ruime selectie originele Chevrolet-accessoires opgenomen Het betreft accessoires voor de Chevrolet Matiz-, Aveo-, HHR-, Epica- en Captiva-modellen.

Om de accessoires te bekijken moet op de site worden gekozen voor de pagina âaccessoiresâ en vervolgens het gewenste model. Daarna kan er een keuze worden gemaakt uit Exterieur, Interieur, Vrije tijd & Veiligheid en Bescherming, waarna de gewenste accessoires door een eenvoudige klik bekeken kunnen worden.

Arjen Harkema, Manager After Sales van Chevrolet Nederland: âDoor het opnemen van deze accessoires op de website krijgen de Chevrolet-rijders een goed overzicht van de mogelijkheden op hun nieuwe Chevrolet. In tegenstelling tot de âechteâ showroom zijn de digitale deuren van de virtuele Chevrolet-accessoiresshop 24 uur per dag, zeven dagen per week geopend.â

Alle genoemde prijzen op de website zijn advies verkoopprijzen inclusief BTW en, indien van toepassing, inclusief montage.