Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Travelling Connect bereikt mijlpaal van 100.000 klanten
Miles en punten sparen met mobiel bellen blijkt succes
Amsterdam, September 2008 - Travelling Connect, de service voor spaarprogramma's voor mobiele bellers, verwelkomt vandaag zijn 100.000e geregistreerde klant. Klanten die gebruikmaken van het mobiele netwerk van een van de partners van Travelling Connect, kunnen frequent flyer miles of punten sparen wanneer zij mobiel bellen.
Travelling Connect heeft sinds haar oprichting in 2004 partnerships met vliegtuigmaatschappijen, hotelketens en mobiele operators over de hele wereld gesloten. Sinds begin dit jaar hebben opnieuw nieuwe partijen zich bij Travelling Connect aangesloten. Zoals Lufthansa (Miles & More), InterContinental Hotel Group (Priority Rewards), Northwest Airlines (WorldPerks), Gulf Air, Etihad Airways (Etihad Guest) and AeroSvit Airlines (Meridian Program). Het aantal geregistreerde klanten is hierdoor enorm toegenomen. Ook zullen er binnenkort meer mobiele operators met Travelling Connect een loyaliteitsprogramma opstarten voor hun eigen eindgebruikers.
Marcel Wientjen, Managing Director van Travelling Connect, zegt hierover: "Wij zijn blij met de mijlpaal van 100.000 geregistreerde mobiele nummers. Dit is het bewijs dat zakenreizigers het interessant vinden om frequent flyer punten of frequent traveller punten te sparen met hun mobiele telefoon. Onze service is uitermate geschikt voor mensen die veel bellen. De echte veelbellers in onze database bellen meer dan 30 uur per maand. Daarmee verdienen ze al gauw een gratis vliegticket of een gratis hotelverblijf."
Marcel Wientjen voegt verder toe: "We verwachten nog veel meer geregistreerde klanten nu meer vliegmaatschappijen, loyaliteitsprogramma's van hotelketens en mobiele operators zich gaan aansluiten bij Travelling Connect. Nieuwe vliegtuigmaatschappijen zijn bijvoorbeeld Aeroflot en Sri Lanka Airlines. Een nieuwe mobiele operator is Zain Sudan, een pionier in GSM Service in Soedan. De service waarbij mobiele operators de dienst aan hun eindgebruikers aanbieden, heet 'outbound loyalty service'. Deze gaat binnenkort in Sri Lanka van kracht en andere landen zullen snel volgen."
Geregistreerde klanten bij Travelling Connect zijn business managers die vaak naar het buitenland reizen. Onderzoek wijst uit dat 60% van deze geregistreerde klanten ten minste 15 keer per jaar naar het buitenland reizen. Maar liefst 20% reist tenminste 60 keer per jaar internationaal. De geregistreerde klanten van Travelling Connect bevinden zich over de hele wereld.
Over Travelling Connect
Travelling Connect is wereldwijd een van de leidende providers van CRM oplossingen voor vliegtuigmaatschappijen en telecom bedrijven. Met haar diensten helpt zij mobiele operators, virtuele mobiele operators en vliegtuigmaatschappijen om de communicatie met haar eindgebruikers te verbeteren. Waar en wanneer ze ook reizen. Partners van Travelling Connect zijn Air France/KLM, Hilton, Marriott, Royal Brunei Airlines, Qatar Airways, Brussels Airlines, Thai Airways, TAP Portugal, Ukraine International Airlines, Oman Air, Etihad Airways, Gulf Air, Malaysia Airlines, Lufthansa, Northwest Airlines, InterContinental Hotel Group and AeroSvit Airlines. Klanten van Travelling Connect zijn grote mobiele netwerken zoals Zain, MTN, Conexus Mobile Alliance, Vodafone and Orascom. De Travelling Connect Inbound Roaming Service is van kracht in 18 landen in Europa, Azië, Midden-Oosten en Afrika. Travelling Connect is opgericht in 2004 door Marcel Wientjen en gevestigd in Haarlem.
Voor meer informatie: www.travellingconnect.com
Travelling Connect B.V.
Marcel Wientjen, Managing Director
Tel +31 645 776 716
Email: marcelwientjen@travellingconnect.com