Ingezonden persbericht
Persbericht
De nieuwe generatie koffiemachine: NESCAFÉ Dolce Gusto
Met de introductie van de NESCAFÉ Dolce Gusto kan iedereen thuis zijn eigen
koffievariatie maken. Want naast een echt lekker `gewoon bakje koffie' maak je met
deze eigentijdse koffiemachine net zo makkelijk een Latte Macchiato of een van de
vele andere varianten. De NESCAFÉ Dolce Gusto wordt door Nestlé in samenwerking
met Krups op de markt gebracht. Het apparaat is verkrijgbaar in rood, zwart, zilver en
wit, bij electronicazaken en tijdens de introductie ook bij diverse supermarkten.
Adviesprijs 139,- voor zwart, wit en rood en 149,- voor zilver. De capsules - in de
smaken Latte Macchiato, Cappuccino, Espresso, Caffè Lungo en Caffè Lungo Mild -
zijn verkrijgbaar in de supermarkten. Verkoopadviesprijs doosje met 16 capsules
4,69.
Volop koffiekeus, stijlvol design en gemakkelijk te bedienen
De NESCAFÉ Dolce Gusto is een echte innovatie van deze tijd. Want deze nieuwe generatie
koffiemachine voorziet op ieder moment van de dag met het grootste gemak in topkwaliteit
koffie naar keus. Of je een echte Cappuccino, Espresso of Caffè Lungo wilt, heel eenvoudig
kun je met je eigen `koffiebarretje' nu thuis genieten van de koffiesmaken die je buitenshuis
al graag drinkt.
Latte Macchiato, Cappuccino, Espresso, Caffè Lungo en Caffè Lungo Mild...lekker thuis
Volop keus en volop smaak, maar ook nog eens supergemakkelijk en hygiënisch. Met
praktische capsules, met echte gebrande Arabica koffie. En goed verkrijgbaar bovendien.
Een grote stap in de wereld van de koffie. Fijn voor iedereen die echt van koffie kan
genieten.
www.dolce-gusto.nl