Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

BR-ND Mountain Design geeft vorm aan nieuwe gebruiksmomenten

Binnen de marketingstrategie van Campina Nederland is het creëren, motiveren en stimuleren van nieuwe gebruiksmomenten een belangrijke doelstelling. Met deze doelstelling speelt Campina in op de toenemende vraag naar de zogenaamde 'gezonde tussendoor oplossingen'. Voor het out-of-home kanaal heeft BR-ND Mountain Design een visueel concept met bijpassend design ontwikkeld voor de verschillende Campina cooler automaten. De centrale gedachte van het concept is gebaseerd op de stimuli van 'revitalization'. Met de kleuren, vormtaal en beeldtaal wordt sterk ingespeeld op het pure, smakelijke en gezonde alternatief van de natuur ten opzichte van de verschillende andere mogelijkheden die de consument nu heeft (slechte snacks, frisdranken, etc.). Verder is er een duidelijke visuele koppeling gemaakt met het merk Campina om zuivel te benadrukken en voldoende ruimte overgelaten aan de verschillende merken van Campina die in de automaat worden aangeboden.

Bijgesloten

- Afbeelding Campina Cooler Salsa en Skipper (2x JPG)

Over BR-ND Mountain Design
BR-ND Mountain Design is an international design agency with a dedicated team of creatives, strategists and project managers. Originally focused on innovative and distinctive packaging, our passion now extends to other disciplines of brand strategy and brand creation. BR-ND Mountain Design is member of the family of BR-ND People, an international group of branding agencies. Together with our clients, we combine solid strategy with outstanding creativity and operational excellence to craft inspirational brands.