Klachten eenvoudig melden
Eén jaar ervaring
Het is nu ongeveer een jaar geleden dat de gemeente het mogelijk
maakte om via Internet meldingen en klachten in te dienen. Met succes,
want steeds meer mensen ervaren het gemak van de vorm van
dienstverlening.
Op de gemeentelijke website www.eijsden.nl is een apart tabblad met
opschrift gemeenteloket. Op dit tabblad vindt u een knop Meldingen en
klachten. Hebt u een melding of een klacht? Vul dan alle verplichte
velden in en verzendt het bericht. Dan kan zeven dagen per week,
vierentwintig uur per dag. Wij nemen uw melding dan zo snel mogelijk
in behandeling.
Uiteraard blijft onze vertrouwde service via de telefoon gehandhaafd.
Voor klachten over de openbare ruimte kunt u telefoneren met onze
medeweker via nummer (043) 409 52 95. Voor overige klachten kunt u het
algemene gemeentelijke telefoonnummer toetsen (043) 409 52 52.
Voor spoedeisende meldingen over de openbare ruimte, hebben we buiten
kantoortijden en in het weekeind een speciale wachtdienstregeling.
Onze piketmedewerker kunt u dan bereiken via het nummer is (026) 372
43 03. Let wel, het moet echt om spoedgevallen in de openbare ruimte
gaan.
Gemeente Eijsden