Ingezonden persbericht
()
Persbericht
Samsung presenteert nieuwe telefoon via Floorcasting-techniek
Amsterdam, 4 september 2008 - Samsung heeft het medium Floorcasting van CBS Outdoor ingezet voor de presentatie van haar nieuwste mobiele telefoon, de Samsung Omnia. Floorcasting is een dynamisch, interactief medium waarbij een (reclame-)uiting op muren of vloeren wordt geprojecteerd. Bezoekers van de Summerfair in Noordwijk konden afgelopen weekeinde dankzij deze Floorcasting-techniek de Samsung Omnia direct uitproberen via een glazen touchscreen van
110 x 60 cm.
Bezoekers van de Samsung-stand konden spelen met de geprojecteerde telefoon en zo de vele mogelijkheden en het bedieningsgemak ervan ervaren.
Interactieve techniek
De sensor in de speciale beamtechniek van Floorcasting registreert bewegingen in en rondom de projectie, die het beeld beïnvloeden. Het medium is onder meer geschikt om technologische producten op levendige en begrijpelijke manier te presenteren. De wisselwerking tussen mens en apparaat, kenmerkend voor bijvoorbeeld de nieuwste generatie mobiele telefoons, is zeer goed weer te geven met de interactieve presentatietechniek van Floorcasting. Tevens is het mogelijk om geluid aan de techniek te koppelen.
Afgelopen februari is Floorcasting exclusief in Nederland door CBS Outdoor geïntroduceerd.
Over CBS Outdoor
CBS Outdoor exploiteert buitenreclame en stadsmeubilair, zoals abri's en billboards, stationsreclame, bus- en tramreclame en digitale outdoormedia. CBS Outdoor maakt deel uit van CBS Corporation.