Ziggo
Ziggo migreert voormalige @Home abonnees naar nieuw klantensysteem
dinsdag 2 september 2008
Nieuw systeem moet betere en snellere dienstverlening mogelijk maken
Telecommunicatiebedrijf Ziggo migreert de komende weken de abonnees
van het voormalige @Home naar een nieuw klantensysteem. De abonnees
uit het voormalige Casema- en Multikabelgebied worden al geholpen via
het nieuwe systeem. In vier weekenden worden de betrokken abonnees
groepsgewijs overgezet. De migratie is noodzakelijk omdat Ziggo
gebruik wil maken van een uniform en moderner klantensysteem dat
uiteindelijk tot doel heeft de abonnees beter en sneller te kunnen
helpen.
Ziggo heeft de afgelopen maanden zwaar geïnvesteerd in dit systeem.
Ter verbetering van de klantenservice zijn er inmiddels al tientallen
nieuwe call center- en helpdeskmedewerkers aangenomen en opgeleid, is
het aantal monteurs uitgebreid en is de functionaliteit van de Ziggo
selfservice website sterk verbeterd. De invoering van dit moderne
klantensysteem is de volgende stap in het optimaliseren van de
dienstverlening.
Over Ziggo
Ziggo is een landelijke aanbieder van media- en communicatiediensten.
Ziggo bedient circa 3,3 miljoen huishoudens, 1,4 miljoen breedband
internetklanten, 1 miljoen afnemers van digitale televisie en 750.000
telefonieabonnees. Producten en diensten voor de klein- en
grootzakelijke markt betreffen zaken als telefonie, datacommunicatie
en elektronische betalingsmogelijkheden. Het verzorgingsgebied - met
sterke regionale bases - strekt zich uit over heel Nederland.
Meer informatie over Ziggo: http://corp.ziggo.nl