Ziggo

Ziggo migreert voormalige @Home abonnees naar nieuw klantensysteem dinsdag 2 september 2008

Nieuw systeem moet betere en snellere dienstverlening mogelijk maken

Telecommunicatiebedrijf Ziggo migreert de komende weken de abonnees van het voormalige @Home naar een nieuw klantensysteem. De abonnees uit het voormalige Casema- en Multikabelgebied worden al geholpen via het nieuwe systeem. In vier weekenden worden de betrokken abonnees groepsgewijs overgezet. De migratie is noodzakelijk omdat Ziggo gebruik wil maken van een uniform en moderner klantensysteem dat uiteindelijk tot doel heeft de abonnees beter en sneller te kunnen helpen.

Ziggo heeft de afgelopen maanden zwaar geïnvesteerd in dit systeem. Ter verbetering van de klantenservice zijn er inmiddels al tientallen nieuwe call center- en helpdeskmedewerkers aangenomen en opgeleid, is het aantal monteurs uitgebreid en is de functionaliteit van de Ziggo selfservice website sterk verbeterd. De invoering van dit moderne klantensysteem is de volgende stap in het optimaliseren van de dienstverlening.

Over Ziggo
Ziggo is een landelijke aanbieder van media- en communicatiediensten. Ziggo bedient circa 3,3 miljoen huishoudens, 1,4 miljoen breedband internetklanten, 1 miljoen afnemers van digitale televisie en 750.000 telefonieabonnees. Producten en diensten voor de klein- en grootzakelijke markt betreffen zaken als telefonie, datacommunicatie en elektronische betalingsmogelijkheden. Het verzorgingsgebied - met sterke regionale bases - strekt zich uit over heel Nederland. Meer informatie over Ziggo: http://corp.ziggo.nl