AEGON
AEGON start 'Grip op mijn knip' campagne
Door de toegenomen inflatie gaan veel Nederlanders bewuster om met
geld. Inspelend op de behoefte van mensen om grip op hun knip te
houden, start AEGON Bank morgen met een speciale campagne `Grip op
mijn knip'. De campagne moet Nederlanders helpen grip te houden op hun
financiële situatie in deze onzekere economische tijden.
Voor de opzet van de campagne `grip op mijn knip' heeft AEGON Bank
informatie ingewonnen bij het Nationaal Instituut voor
Budgetvoorlichting (Nibud). De campagne speelt zich hoofdzakelijk af
op de internetsite www.gripopmijnknip.nl. Op deze website is een
speciale rekentool ontwikkeld die mensen inzicht geeft in hun
inkomsten en uitgaven en zijn er tips te vinden over hoe men kan
besparen. "Meer geld maakt niet gelukkiger, maar meer grip wel. Als u
overzicht heeft over uw inkomsten en uitgaven, weet u waar uw geld
blijft." aldus een van de tips van het Nibud.
Naast de website vraagt AEGON Bank gedurende komende weken op diverse
manieren aandacht voor deze bewustwordingcampagne. Zo kunnen mensen
één van de 10 levensgrote knips tegen het lijf lopen, op momenten dat
ze met hun eigen knip in de hand staan. Bijvoorbeeld in winkelcentra.
Ook vraagt AEGON Bank met diverse online filmpjes - bijvoorbeeld op
You Tube - aandacht voor het bewust met geld omgaan. Daarnaast is het
mogelijk de handel en wandel van een van de levensgrote knips te
volgen via twitter.com.
"De campagne is bedoeld om mensen bewuster om te laten gaan met geld
en ze te helpen in deze economische onzekere tijden het juiste voor
hun portemonnee te doen." aldus Robert van der Tol van AEGON Bank.
"Omdat we zoveel mogelijk mensen willen aanmoedigen de grip op de knip
- tool in te vullen op onze website, zetten we zo veel mogelijk
middelen in die verwijzen naar de website www.gripopmijnknip.nl. "
Goed nieuws voor uw woonlasten
Naar AEGON Bank
Direct naar de LevensloopCalculator
Koers: EUR 4.32
09/10/08 11:43