BLUETREK METAL
?PURE FINESSE
4,2 mm elegantie?
Parijs, Frankrijk, 2 september 2008 - Bluetrek, merk van Modelabs Group, lanceert de Metal, een extreem kleine en lichte Bluetooth headset. Voornamelijk ontworpen in metaal, biedt deze gadget een puur, unisex design en een hoogstaande afwerking?een echte trendsetter dus!
Technologische uitdaging
4,2 mm dun en 5,5 gram licht?de Metal is één van de fijnste en kleinste headsets ter wereld. Daarnaast bestaat de Metal voornamelijk uit aluminium, een hypoallergeen materiaal dat vaak gebruikt wordt voor zijn duurzaamheid en stevigheid. Op het gebied van het design verrast de Metal door zijn afwerking. Sober, geen enkele uitstekende knop of toets doet af aan de elegantie. Ontworpen door een Franse designer, kan deze headset zowel door mannen als door vrouwen gedragen worden.
Praktisch en slim
Bluetrek, toonaangevend op technologisch gebied en altijd strevend naar het vergroten van het gebruiksgemak van zijn producten, creeert speciaal voor de Metal een mini USB-oplader. Met deze kleine adaptor maakt Bluetrek het gebruik van de Metal simpel en praktisch op ieder moment. Het is ook mogelijk om deze trendy headset snel bij de hand te hebben door de standaard bijgeleverde riemclip. De Metal biedt aan de gebruiker een uitstekende geluidskwaliteit. Uitgerust met 2 oorcontouren en 6 Ergobuds(TM) (3 klassiek en 3 in het oor) past de headset zich aan ieder oor aan.
Technische kenmerken:
* Gesprekstijd: tot 5 uur
* Stand-bytijd: tot 7 dagen
* Afmetingen: 49,8 mm x 15,6 mm x 4,2 mm
* Gewicht: 5,5g
* Kleuropties: zwart, zilver
* Bereik: tot 10 meter
* Bluetoothspecificatie : V2.0
* LED verlichting om status van de headset aan te geven
* 2 maten oorcontouren
* 6 soorten Ergobuds(TM): klassiek of in het oor - beschikbaar in 3 maten
* Riemclip
* Funtioneert met VoIP
* Compatibel met alle Bluetooth telefoons
* USB-oplader
De Bluetrek Metal is verkrijgbaar vanaf september 2008 voor een verkoopprijs van ¤ 39,00.
About Bluetrek -
Bluetrek, the creator of universally compatible Bluetooth products, has, since 2001, applied its technical and engineering Bluetooth expertise to design innovative and groundbreaking consumer products and brands, impacting the world of mobile accessories. Building on the phenomenal success of the G2 headset, which sold more than two million units, Bluetrek continually drives new collections of mono and stereo headsets as well as Bluetooth car kits, blending unique design with product performance.
Frequently recognised for its design concepts, Bluetrek recently won the Innovations 2007 Design and Engineering Awards at CES 2007 in Las Vegas for the X2 and ST1 headsets. The Bluetrek SurfaceSound Compact car kit was also named 'Best of Show' at Macworld 2008 in the US. The company's products are sold through mobile operators and leading retailers in more than 40 countries.
Bluetrek(TM) is a brand of ModeLabs Group.
About ModeLabs Group S.A. -
ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On Demand(TM) offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.
Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.
ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist Paris
(code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).
Perscontact
Gerdine Lindhout
Open2Europe
PR consultant
+33 1 55 02 27 88
www.open2europe.com
Verkoop- en distributie informatie
Antoine van der Poel
Mconomy
+31 71 33 11 113