MARIA: De nieuwe vrouwenglossy met een diepe glans

01/09/2008 18:27

TBWA / PR Company

Hilversum, maandag 1 september - De verschijning van Maria mag gerust een spirituele gebeurtenis worden genoemd. Want dit nieuwe magazine, dat vanaf dinsdag 2 september in de winkels ligt, gaat verder dan andere vrouwenglossy's. Minder oppervlakkigheid, méér verdieping, méér gevoel en méér inspiratie. Maria bladert door de pagina's van je ziel.

Maria richt zich op vrouwen boven de 30 jaar. Vrouwen die genieten van het leven, hun gezin, lekker eten, lichaamsverzorging, vrienden en shoppen. En natuurlijk is het dan best leuk om af en toe eens bij de kapper te lezen over de nieuwste anti-rimpelcrèmes of de "hoge hakken top 10". Maar vrouwen zoeken ook steeds meer verdieping, betrokkenheid, spiritualiteit: hoe haal ik voor mezelf en mijn omgeving het maximale uit mijn leven? Voor die groep is Maria het nieuwe, andere magazine. Maria besteedt in ieder nummer op eigenzinnige en inspirerende wijze aandacht aan het gezin, de leefomgeving en de persoonlijke ontwikkeling van de lezers.

Maria is de vrouwenglossy die wat extra de tijd neemt voor pakkende achtergrondverhalen, het kiezen van de beste foto's en interviews die in vragen en antwoorden nét even een stapje verder gaan. Dat maakt Maria verfrissend anders en bijzonder.

Bekende medewerkers

In Maria is genoeg te lezen en, dankzij de bijzondere fotografiekeuze, ook veel te zien. Aan Maria werken bovendien veel bekende namen mee. Op de cover straalt Anita Witzier: 'Moeder, minnares en bitch'. Zij komt in het eerste nummer uitgebreid aan bod, niet alleen met een indringend interview, maar ook met een prachtige fotoserie. Haar tv-collega Yvon Jaspers schrijft een opvoedcolumn, die zeer herkenbaar is voor moeders met kleine kinderen. Gastschrijfster Jessica Durlacher schrijft in de serie moeder-zoon relatie een aangrijpend literair verhaal over de relatie met haar zoon en de veelgeprezen schrijver/journalist Frénk van der Linden geeft ons nieuwe inzichten in het begrip integratie.

Maria verschijnt 7 keer per jaar. Het 132 pagina's dikke eerste nummer is vanaf 2 september overal te koop voor een introductieprijs van euro 2,95.

Kijk voor meer Maria ook op www.mariamagazine.nl

Maria wordt gemaakt door de BV programma-bladen AKN. Het concept is tot stand gekomen onder leiding van Lily Martens Media.





http://www.mariamagazine.nl


Noot voor de redactie:


Noot voor de redactie (