- PERSBERICHT -
Zeilen: de dikste ooit...
Watersportbladen komen met speciale Hiswa-nummers
Hoofddorp, 1 september 2008 - Ter gelegenheid van de Hiswa te Water verschijnen de watersportbladen Zeilen, Motorjacht en De Nationale Botenbank met speciale, extra dikke nummers. Maandblad Zeilen ligt nu in de winkel met maar liefst 236 pagina's, het dikste nummer ooit.
In het speciale nummer van Zeilen beschrijft de redactie onder andere alle zeiljachten die op de komende Hiswa te Water - de grootste 'in water' watersportbeurs van Europa van 2 tot en met 7 september in IJmuiden - te zien zijn. Ook komen alle primeurs aan bod. Daarmee is Zeilen een echt bewaarnummer geworden voor enthousiaste zeilers.
Motorjacht
Tegelijk met deze superdikke editie verschijnt het zusterblad van Zeilen, het tijdschrift Motorjacht. Minder dik, maar toch ook met een aantrekkelijk volume. In Motorjacht onder andere aandacht voor de primeurs onder de motorboten.
Nationale Botenbank
De Nationale Botenbank, een magazine over tweedehandsboten en het derde watersportblad van Sanoma Men's Magazines, wordt bijgevoegd bij Zeilen en Motorjacht. Daarmee heeft het blad een bereik van bijna 60.000 geïnteresseerde watersporters. De Nationale Botenbank heeft een restyling ondergaan en bevat nu naast een uitgebreid overzicht van aangeboden tweedehands kwaliteitsjachten ook een aantal informatieve pagina's en advertorials.
Op de Hiswa
De drie bladen zijn ook met een stand vertegenwoordigd op de Hiswa te Water.
Over Sanoma Men's Magazines
Sanoma Men´s Magazines (SMM) is uitgever van AutoWeek, Belegger.Magazine, Computer Idee (50%), De Nationale Botenbank, Duck Out, Fiets, FietsActief, FORMULE 1 RaceReport, Golfers Magazine, GOLFjournaal, GolfNieuws, Grasduinen, GTO, James, KIJK, MOTO73, MOTOR, Motorjacht, Revu, Panorama, Playboy, Procycling, Sportweek, Start met Wielrennen, Triv', Truckstar, TV Film, Zeilen, Zo Zit Dat, Auto Trader, Classic Trader, Motor Trader, Transport Trader en Caravan & Camper Trader en talloze succesvolle websites, waaronder AutoWeek, Playboy Cyberclub en Gamer.
Sanoma Men's Magazines is een 100% dochter van Sanoma Uitgevers. Sanoma Uitgevers B.V. is met bijna 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 200 websites de grootste multimediale uitgever in Nederland. In 2007 haalden Sanoma Uitgevers en haar deelnemingen - Sanoma Magazines Netherlands - een omzet van 539,8 miljoen euro. In Hoofddorp werken circa 1100 medewerkers op redacties en ondersteunende afdelingen. Bij de dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen, Mood for Magazines en ilse media werken nog eens ruim 750 medewerkers. Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in 13 landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.
Sanoma Uitgevers geeft dit jaar voor de vijfde keer de charity glossy Pink Ribbon uit, waarvan de opbrengsten voor 100% naar de Stichting Pink Ribbon gaan. Het magazine dient twee doelen: enerzijds het inzamelen van geld en anderzijds het informeren over borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2007 heeft een recordbedrag van totaal ¤ 1.030.323,80 opgebracht. Meer informatie op:
Noot voor redacties:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sanoma Men's Magazines (