char tekent bij dutch media
In het najaar 2008 verschijnt het nieuwe boek van het medium Char bij Dutch Media Uitgevers. Char is een bekend fenomeen op de Nederlandse televisie. Haar show op RTL 4 trekt gemiddeld 1,2 miljoen kijkers per aflevering. De essentie is haar vijfde boek. Eerdere titels scoorden hoog in de bestsellerlijsten en in de CPNB top-100.
De essentie, spiritueel leven voor iedere dag is een inspirerende en vooral praktische gids over het ontdekken en koesteren van je ware aard, en zal in november in de boekhandels liggen. In het najaar start ook het nieuwe seizoen van de show Char op RTL 4. Het verschijnen van De essentie zal worden begeleid met een uitgebreide mediacampagne, met interviews, voorpublicaties en diverse acties.
Vanwege de bijzondere band van de auteur met ons land zal De essentie worden voorzien van een speciaal voorwoord van Char voor het Nederlandse publiek.
Dutch Media Uitgevers startte in 2007 met de oprichting van drie uitgeverijen: Moon, Carrera en Lebowski, welke zich richten op kinderboeken, fictie en non-fictie en literatuur. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam.
Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.nl) en zichtbaar op www.perssupport.nl. Links: http://www.dutch-media.nl