Jaguar opnieuw nummer 1 bij kwaliteitsonderzoek J.D. Power
(7/23/2008)
Jaguar North America is voor het tweede achtereenvolgende jaar als
beste naar voren gekomen in het onderzoek van J.D. Power naar de
tevredenheid over de serviceverlening door autodealers.
Het âJ.D. Power and Associates 2008 Customer Service Index (CSI)
Studyâ geldt als het belangrijkste onderzoeksinstituut voor de
autosector in Noord-Amerika. Het vraagt consumenten jaarlijks naar hun
bevindingen met onder meer autodealers. Naar aanleiding daarvan
ontstaat een ranglijst, die nu voor het tweede achtereenvolgende jaar
door de gezamenlijke Amerikaanse Jaguar-dealers wordt aangevoerd. Zij
hebben daarmee bewezen de afgelopen drie jaar de beste service te
hebben verleend aan hun klanten.
âIk ben ongelofelijk trots dat Jaguar deze prachtige positie heeft
bereiktâ, aldus Mike OâDriscoll, managing director van Jaguar Cars.
âHet onderzoek van J.D. Power is toonaangevend. Het bewijst
ondubbelzinnig dat het serviceniveau van de Jaguar-dealers door geen
enkele andere organisatie wordt geëvenaard.â
âOm op het gebied van serviceverlening uit te blinken, moet je over
een goed geschoold en zeer gemotiveerd team medewerkers beschikkenâ,
zegt Gary Temple, senior executive vice president van Jaguar North
America. âDe nummer 1 positie bewijst dat onze dealers en al hun
medewerkers hun werk met passie en toewijding doen. Jaguar maakt
autoâs die aan de hoogste eisen beantwoorden. Het is goed om uit dit
grote en maatgevende onderzoek te vernemen dat de Jaguar-dealers
ervoor zorgen dat onze klanten zorgeloos van hun mooie bezit kunnen
genieten.â
Het onderzoek van J.D. Power werd dit jaar voor de 28^e keer gehouden.
Het is gebaseerd op enquêtes die van januari tot en met april dit
jaar zijn afgenomen onder maar liefst 87.302 eigenaars van autoâs, die
zij tussen 2005 en 2007 kochten. Het onderzoek betreft onder meer de
servicegerichtheid van de dealer, ervaringen in de showroom en de
kwaliteit van de dienstverlening in het algemeen.
AutoRai